Hoihoi!
Ik heb echt hulp nodig bij het verven van mijn haar!
Eerst een stukje achtergrond: Ongeveer twee jaar geleden ben ik van blond haar naar bruin haar gegaan. Na een jaar heb ik het toen helemaal zwart geverfd. En nu wil ik rode plukken in mijn haar. felrood.
Natuurlijk kan je niet zomaar rood op zwart gaan smeren. Dus heb ik de plukken haar eerst ontkleurd. Tot wel drie keer! maar het is nu eerder koper/roest kleurig. Dezelfde kleur dat het na de eerste keer ontkleuren al werd. Nu vroeg ik mij af, is het mogelijk om hier rode verf overheen te doen? Ik denk zelf niet dat het mooi word. Dus misschien eerst heel licht blond verven om het nog lichter te krijgen? Ik wil het namelijk ABSOLUUT NIET bleken! Zoveel mensen die ik ken hebben daar slechte ervaringen mee gehad. Dus ik vroeg me af of een van jullie een goede oplossing weet.
Is mijn haar door het ontkleuren wat vatbaarder geworden voor een felrode kleur ondanks de roestkleurige kleur die het nu heeft? En is het een goed idee om het (nadat ik het vorige week al heb ontkleurd) het eerst nog blond te verven en dan weer met rood eroverheen? Zou het blonde überhaupt pakken?
Hopelijk hebben jullie er meer verstand van dan ikzelf.
Bedankt(flower)
Magic is believing you can make anything happen