aarsvogel schreef:
Het staat je echt super goed! En inderdaad een erg goed doel. Dapper!
Thanks
Ik snap alleen niet wat er zo 'dapper' aan is, haha. I mean: het is maar haar, het groeit wel weer aan (al wil ik het liever zo laten want ik heb een hekel aan lang haar :'D )
Krullie schreef:
Nice! Goed dat je het gedoneerd hebt, aangezien er zo'n groot stuk af ging.
Mijn haar zit gewoon niet meer als het ongeveer 10 cm langer is dan jouw haar nu, dus mijn haar zal nooit zo lang worden als jij het had. x)
Je nieuwe coupe staat je echt goed!
Thanks!
Ja, dat is dus de reden dat ik het niet eerder af heb laten knippen haha. Dat vond ik dan zonde, dan had ik ook even kunnen wachten om het te doneren. Dusja, dat was wel een vereiste. Maar het heeft iets langer geduurd, niet doordat ik het niet aandurfde om m'n haar korter te laten knippen (tho het niet echt kort is ofzo) maar omdat ik bang was hoe andere mensen erop gaan reageren. Vind het nog steeds eng tho, maar heel veel mensen reageren positief
En ja, dat is het lastige met krullen hahaha
Scandal schreef:
Wat cool en een mooi gebaar! Knap van je!
Het is mijn droom om dit ook ooit te doen. Maar mijn haar leent zich er niet toe helaas. Het is megadun en ik heb ook niet veel haar. En gemakkelijk 'puntjes'. Dus zo lang groeit het niet.
Ik heb nu wel best lang haar (voor mijn doen), maar als ze de puntjes eraf zouden doen en dan het minimum, dan heb ik een hele korte coupe. Ik ben ooit al zo kort gegaan en ik vond dat meer werk qua producten om er elke dag redelijk uit te zien dan ik nu met lang haar heb. Ik zou dan liever ook zo'n lengte als jou willen overhouden. Maar dan ga ik nog jaren moeten sparen. :'D
Haha nou ja ik vind het niet zo knap ofzo.
Ahw, dat is wel jammer
misschien verandert je haarstructuur ooit wel en dan kan het misschien ooit toch wel
Ja, ik heb helemaal niet zoveel producten nodig gelukkig
het wordt alleen echt supersnel vet lijkt wel. Maar goed, 5 minuten onder de douche en dan ben ik ook weer klaar :'D
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly