Nighthawks schreef:
Ik weet het nog niet zeker, maar het wordt wrs Groen, Sp.a of CD&V. Ik vind het superbelangrijk dat we gaan stemmen, omdat het toch eig de enige manier is waarop wij als volk inspraak hebben.
Ik vind het idd ook heel irritant dat ik niet in Leuven kan stemmen, want daar ben ik ook wel dik de helft van de tijd :')
Ja, ik vind het ook vet irritant dat ik niet in Gent kan stemmen. Wordt bij mij wellicht ook SP.a of CD&V (we hebben geen Groen, jammer genoeg), maar ik heb het gevoel dat onze lokale linkse partijen vol zitten met randdebielen. En rechts wil ik dan weer niet stemmen, want hun punten zijn niet in overeenstemming met mijn prioriteiten. Maar partijen die zulke standpunten in de stemtest zetten (gaat hier over de spelling, trouwens, niet per se over de inhoud):
Dat iemand een hoofd doek draagt is zen eigen keuze die we ook moeten respecteren. De dienst verlening moet top zijn en dat is wat belangrijk is voor de bezoekers van een gemeentehuis .
Brakel heefd genoeg van deze woningen
Of enkel reageren met "tegen betutteling" (er stond regen, trouwens, dus ik ga ervan uit dat ze tegen bedoelen), "zonneklaar", "logica zelve" of "..." kan ik ook echt niet serieus nemen. De slogan van de CD&V in onze gemeente is dan ook weer hilarisch. "Zot van Brakel", want ze zijn zot van Brakel en in het kaartspel is de zot de joker. Ze willen de joker zijn in de lokale politiek. Vraag me niet wie dat heeft bedacht, want de zot is de boer, niet de joker. :')
Het meest frustrerende is nog dat, hoe ik ook stem, de VLD toch wint. :') We geraken echt van z'n leven niet van De Croo af tot Herman het loodje legt.
[ bericht aangepast op 13 okt 2018 - 13:10 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried