Hallo lieve users,
Het is al weer een goede vier jaar geleden sinds er een topic verscheen met een kijkje achter de schermen bij de mods. Omdat de site ondertussen al weer een hele nieuwe layout heeft gekregen, leek het ons leuk om dit opnieuw met jullie te delen, inclusief een kleine uitleg. Maar mocht deze uitleg niet voldoende zijn of heb je nog vragen, laat dan vooral een reactie achter in dit topic! Alle foto's zijn aanklikbaar voor een grotere versie.
-
8 sep 2018 - 19:398 sep 2018 - 19:47
Oh, tof! Heel leuk om te zien! Ook erg fijn dat jullie dat willen delen. (:
look at the stars, look how they shine for you;
8 sep 2018 - 19:47Wat leuk om dit eens te zien zeg !
Change is for weirdos ~ Niall Horan
8 sep 2018 - 20:148 sep 2018 - 23:56dang dat is echt een heel geheim genootschap van q lmao
In alle serieusheid: echt leuk dat jullie dat tonen! Ik vroeg me al af hoe dat exact in zijn werk ging.A to the Z
9 sep 2018 - 8:50Alle credits naar Laura, die ontzettend veel tijd hierin gestoken heeft ^^
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
9 sep 2018 - 11:42Zo lijkt quizlet echt zo veel ingewekkelder :')
Superleuk om te zien!
Een vraagjeik ben te nieuwsgierig over nutteloze zaken whoeps; waarom zijn topics die voor ons ook zichtbaar zijn [MOD], en jullie topics *MOD*? Is daar een reden voor of is dat gewoon voor overzicht?[ bericht aangepast op 9 sep 2018 - 11:43 ]
Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.
9 sep 2018 - 11:51aarsvogel schreef:
Zo lijkt quizlet echt zo veel ingewekkelder :')
Superleuk om te zien!
Een vraagjeik ben te nieuwsgierig over nutteloze zaken whoeps; waarom zijn topics die voor ons ook zichtbaar zijn [MOD], en jullie topics *MOD*? Is daar een reden voor of is dat gewoon voor overzicht?
Wij zetten zelf altijd [MOD] in de usertopicstitels, en *MOD* geeft aan dat het op het modforum staat, dat doet de computer zelf. (:Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.
9 sep 2018 - 14:06Vraagje dat user A en B of Creatie A staat dit echt zo op het forum als algemene topics? Of hebben jullie de namen even aangepast wegens privacy?
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.
9 sep 2018 - 14:07GrohI schreef:
Vraagje dat user A en B of Creatie A staat dit echt zo op het forum als algemene topics? Of hebben jullie de namen even aangepast wegens privacy?
Die zijn aangepast wegens privacy (:Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"
9 sep 2018 - 14:11MaFlodder schreef:
(...)
Die zijn aangepast wegens privacy (:
Dat vermoeden had ik ook wel vond het namelijk anders wel hele specifieke algemene topics Nee maar was gewoon nieuwsgierigAls ik een dichter was dan was ik dichter bij je.
9 sep 2018 - 15:15Frodo schreef:
<3
Alle credits naar Laura, die ontzettend veel tijd hierin gestoken heeft ^^9 sep 2018 - 15:19Wat ontzettend leuk om eens te zien!
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
9 sep 2018 - 17:11Oh ik vind het echt vet leuk om de mod-knopjes ook eens in de nieuwe layout te zien, die versie heb ik nooit gezien ^^ Dit ziet er toch echt zo veel netter uit hahaha.
10 sep 2018 - 12:11^Dat, ik vind het ook wel netter uitzien zo. ^^ Fijn dat jullie dachten aan een geüpdatete versie van het topic met de nieuwe lay-out.
Ik wil een tuin vol egels
17 sep 2018 - 21:55