Ik heb het voor je opgelost (:
Je moet zien dat als je een column in een columns gebruikt, dat je die ook twee keer afsluit (: Dus de eerste afsluiten en ook de tweede (je love is love zat namelijk nog in de grote column, terwijl die eruit moest). Voor elke column die je opent, moet je ook een [/ columns] gebruiken, anders kan de pagina wel eens vervelend gaan doen.
En bij de afbeelding zaten je column codes van de eerste in de tweede, waardoor het niet lukte. Je kan een [ nextcol ] [ afbeelding ] best altijd als allerlaatste in je columns zetten en die daarna meteen afsluiten: [ nextcol ] [ afbeelding ] [ /columns ]. Als je de afbeelding links wil hebben, begin je daar meteen mee: [ columns ] [ afbeelding ] [ nextcol].
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, want het is niet zo gemakkelijk uit te leggen, haha. Anyways, je mag altijd nog dingen vragen en ik zal je met alle liefde helpen zodra ik er de tijd voor heb (: Veel plezier met de RPG!!
Alec
Be yourself no matter what they say
|
Naam
Alexander ~ Defending men
Nicholas ~ People of victory
Tennison
Leeftijd
22 jaar, 5 juli
Mutatie
Aerokinesis ~ Lucht besturen
Voordelen
+ Kan wind oproepen en manipuleren
+ Heeft een goede controle door middel van veel oefenen
|
Nadelen
- Kan het niet verder dan 50 meter vanaf zijn lichaam
- Kan geen grote stormen maken
- Moet heel geconcentreerd ervoor zijn
- Hij kan het niet langer dan een uur achter elkaar
- Als hij heel kwaad is, kan hij soms een kleine wervelwind veroorzaken die hij niet onder controle heeft
|
|
Love is Love
Studie
Innerlijk
Positief
+ Intuïtief
+ Gevoelig
+ Zelfverzekerd
|
Negatief
- Stemmingswisselingen