• Kun je aangeschoten raken van 1 radler 0.0 biertje (aangezien daar 0.1 % alcohol in mag zitten) als je nog nooit hebt gedronken?

If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

Lijkt me persoonlijk erg snel?

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik denk het echt niet. Als je van een normaal biertje aangeschoten kunt worden oké al denk ik dan eerder na 2 biertjes maar van 0.0 echt niet denk ik

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Aangeschoten raken van 0.0 lijkt me erg knap, zelfs al zit er een kleine 0.1% in.

— Inner peace, it's hard to find. —

Om daar aangeschoten van te worden zou je er al minimaal 50 moeten drinken in tijdsbestek van een uur. Moet je eens proberen vet leuk zo'n watervergiftiging :p

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Dat is als dronken worden van 1 kersenbonbon. Huehue. Nee kan me niet voorstellen dat je daar dronken/aangeschoten van raakt. c;

The truth is out there.

Ik denk het niet

Van 0,2% cider merkte ik wel wat, omdat ik toen medicatie slikte en verder nooit dronk. Maar van 0,01% lijkt me watervergiftiging meer waarschijnlijk :p

It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

Ik denk dat hierbij de placebo effect van toepassing is hèhè 😂

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

KnopfIer schreef:
    Om daar aangeschoten van te worden zou je er al minimaal 50 moeten drinken in tijdsbestek van een uur. Moet je eens proberen vet leuk zo'n watervergiftiging :p

Dit dus

26 - 02 - '16

Nee hoor, je kunt zonder zorgen genieten van je Radler 0.0 zonder aangeschoten te worden. (:

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Nee joh. Wist niet eens dat er een beetje alcohol in zat,

And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

Ligt het aan mij of denk ik ineens aan bierbuikje?

R3HAB schreef:
    Ik denk dat hierbij de placebo effect van toepassing is hèhè 😂

Indd haha!

Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

YoungbIood schreef:
    Nee joh. Wist niet eens dat er een beetje alcohol in zat,

Whoeps dan ben ik zwaar illegaal bezig

Nee maar dat gebeurt niet hoor, het is net limonade^^

Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

De naam van het product zegt toch "0,0%" .....
    Ik zou het bijzonder knap vinden als je daarvan aangeschoten kan raken (zelfs met die blijkbaar 0,01% die erin zit).
    Zelfs al ben je een lichtgewicht met drank heb je inderdaad sneller een watervergiftiging dan dat je aangeschoten raakt.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO