Het is tijd — De hoogste tijd U wordt bedankt voor Allerliefste Q.'ers, Dus, om maar meteen met de deur in huis te vallen: dit is geen groot afscheidstopic, maar eerder een soort mini versie daarvan, oftewel een 'minderingstopic' (woord van het jaar, hint hint). Waarom in Godsnaam? Omdat ik Ga je helemaal verdwijnen? Nee, maar ik ga vanaf volgende week maandag (9 juli) wel minder online komen. Zelf wil ik graag één keer per week aanhouden, omdat ik Q. niet helemaal wil verlaten. Echter, ik wil het evenmin in de weg laten staan van m'n activiteiten, baan en sociale leven. En Hoe zit het met je (O)RPG's en topics? Ik blijf al mijn topics (booketlist, monthly goals, et cetera) bijhouden wanneer ik online kom — evenals de vele Waarom een topic? Omdat ik een nostalgisch, romantisch en verveeld ben — shoot me. Wat nu? Ik ben nog steeds gewoon Mirte (boekenworm, fangirl, nerd, Q. liefhebber, weirdo), daar zal niets aan veranderen —promise. Dus blijf gewoon lekker met me kletsen, nodig me uit voor meetings, álles. Vragen? Stel ze maar in het topic. Want: je kan het meisje wel van Q. halen, maar Q. niet uit het meisje. |
|
•