• Dit is niet echt een topic waar ik om advies vraag, want daar is het te laat voor, maar gewoon een verhaal wil vertellen, denk ik.

    Een tijdje geleden had een jongen ontmoet, online, en we werden beste vrienden en praatten soms uren achter elkaar. Na een wat rare periode in mijn leven en twee break ups werd hij ineens veel stiller. Wat ik ook zei, ik kreeg korte antwoorden van één woord terug, en toen ik zei dat het me dwars zat zei hij dat hij gewoon niet wist wat hij moest zeggen. Ik moet toegeven dat ik steeds meer gefrustreerd werd en dat ik toen passief-agressief ben gaan reageren, en dat ik mijn emoties te veel de overhand heb laten nemen. Ik heb natuurlijk mijn excuses aangeboden, meer dan eens, maar nadat hij me twee dagen negeerde, zei hij dat onze vriendschap op een lager pitje wilde zetten. Pas na iets minder dan een maand praatte hij weer met me, hadden we een redelijk gesprek, en zeiden dat we elkaar later weer zouden spreken. Ik stuurde hem dus later, de volgende dag of misschien nog een dag later, weer een berichtje, dat genegeerd werd. Nadat ik weer een tijdje had gewacht, vroeg ik hem of hij überhaupt nog vrienden wilde zijn, en vandaag vertelde hij me dat hij er geen moeite meer in wilde steken. Dit voelde verschrikkelijk, moet ik toegeven. Ik weet dat ik fouten heb gemaakt, maar dat het zo erg zou zijn, wist ik niet. Ik weet niet wat het punt is van dit topic. Mijn hart luchten, denk ik, en misschien jullie meningen horen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik denk eerlijk gezegd dat je hem even moet laten. Het klinkt alsof hij ontzettend overwhelmed is en alles even op een rijtje moet zetten.
    Dat ligt verder niet aan jou; van wat ik hieruit kan opmaken. He just needs some time en ik denk dat hij wel weer contact met je zoekt als hij er klaar voor is.

    Verder snap ik je frustratie volledig, hoor haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Aw, dat vind ik echt heel rot voor je. :c Naar mijn ervaring ben je zulke mensen wel beter kwijt dan rijk, though. Ook al is dat nu misschien nog heel moeilijk. Dit is echt een oneerlijke manier om met iemand om te gaan. Veel sterkte! Het is echt een kutgevoel om vrienden op die manier kwijt te raken. :/


    Caution first, always.

    ❤️❤️❤️

    Je weet wat mijn mening is, maar ik wil er nog even aan plakken dat ik het ook absoluut eens ben met Jamie dat van alles wat ik hoor, het klinkt alsof je hem beter kwijt dan rijk bent op dit punt, al blijft het natuurlijk een super shitty ding om doorheen te moeten gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Muh. T is toch een kwestie van geven en nemen, denk ik. I mean, dat jij een rare periode had en break-ups betekend niet dat hij je moet laten vallen en andersom moet hij ook zn ei bij jou kwijt kunnen.
    Man, je weet nog niet half hoe blij ik ben en hoeveel respect ik voor je heb dat je keer op keer zoveel gerant van mij aanhoort en dr nog serieus op reageert ook. Tzelfde voor Inge trouwens.
    Ik ben ook van mening dat in een echte vriendschap je bij elkaar je verhaal kwijt moet kunnen en dat t echt niet alleen maar lach-gesprekken moeten zijn. Andersom is t dus ook zo, jij kunt áltijd bij me terecht. Maakt niet uit hoeveel shit ik dan zelf op t moment heb. Knoop dat in je oren. ❤

    Maar t klinkt alsof hij dat niet wilde doen. Als ik je topic zo lees. Dat hij t alleen maar zeer oppervlakkig wilde houden. Hij vind de relatie tussen jou en hem t kennelijk niet waard om langer mee door te willen gaan blijkbaar. Anders had hij dr wel meer voor je geweest en willen proberen te werken aan jullie band.

    Om eerlijk te zijn klinkt t alsof je m beter kwijt dan rijk bent, hoe kut dat ook is. Je kunt m natuurlijk over een tijd tóch nog een bericht sturen en jezelf uitleggen oid en vragen hoe het met hém gaat of wat dan ook. Maar ik ben bang dat t voornamelijk éénrichtingsverkeer van jouw kant gaat worden en zoiets gun ik je niet. Je kunt blijven geven maar ontvangen is even belangrijk.


    Big hugs anyways for you. ❤🐥❤🐥❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Man, je weet nog niet half hoe blij ik ben en hoeveel respect ik voor je heb dat je keer op keer zoveel gerant van mij aanhoort en dr nog serieus op reageert ook. Tzelfde voor Inge trouwens.


    Voor jou ook wat hartjes, Yolanda: ❤️❤️❤️


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Voor jou ook wat hartjes, Yolanda: ❤️❤️❤️


    Haha, lief. ❤🌷


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb wel al meerdere dit soort verhalen gehoord van meisjes en uiteindelijk komt altijd hetzelfde uit. Misschien voelde hij gewoon iets meer van je en voelt hij zich gewoon gefriendzoned en kan hij het niet verdragen dat je over andere jongens praat, dus doet hij super bot. Uiteindelijk heeft het meisje het nog steeds niet door, is de jongen het beu en blaast hij de boel maar op en het meisje blijft overweldigd en gebroken achter en kan maar niet bedenken wat er misgegaan is. Als ze vraagt erover te praten, wilt de jongen er niks over lossen. Niet abnormaal, om niet over je verliefdheid te willen spreken. Meestal is dat de reden waarom ze weigeren te communiceren. Ik zeg niet dat het zoiets is, maar ik heb al veel exact hetzelfde verhaal gehoord. Dus even zeggen dus.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb wel al meerdere dit soort verhalen gehoord van meisjes en uiteindelijk komt altijd hetzelfde uit. Misschien voelde hij gewoon iets meer van je en voelt hij zich gewoon gefriendzoned en kan hij het niet verdragen dat je over andere jongens praat, dus doet hij super bot. Uiteindelijk heeft het meisje het nog steeds niet door, is de jongen het beu en blaast hij de boel maar op en het meisje blijft overweldigd en gebroken achter en kan maar niet bedenken wat er misgegaan is. Als ze vraagt erover te praten, wilt de jongen er niks over lossen. Niet abnormaal, om niet over je verliefdheid te willen spreken. Meestal is dat de reden waarom ze weigeren te communiceren. Ik zeg niet dat het zoiets is, maar ik heb al veel exact hetzelfde verhaal gehoord. Dus even zeggen dus.


    Hmm, het zou kunnen, maar hij is in een relatie en ze lijken me best happy..


    Rest in Peace, Son of Gondor