Hey iedereen,
Ik hoop dat de titel jullie aandacht wel getrokken heeft. God I love making stupid sea-jokes omdat mijn verhaal over piraten gaat hehe
Ik ben op zoek naar iemand die mijn 'eerste stuurman' wilt zijn bij het verhaal waaraan ik werk, nl. Onbemand Hart. Hieronder een korte beschrijving waarover het verhaal gaat (spoilerknop onderaan). Ik zoek iemand die mij wilt helpen met dit verhaal te herwerken tot een iets uitgebreider plot. Ik heb momenteel een plot bedacht, maar dat is een redelijk rechtlijnig plot en er zou misschien wat meer conflict in kunnen zitten. Also plotgaten uithalen. Brainstormen over dingen. Je opmerkingen en bedenkingen geven: hier is een nieuw personage mogelijk, draagt dit element wel echt bij aan het verhaal, klopt dit historisch wel, hier ontbreekt uitleg voor degene die niets kent van de historische achtergrond/context van scheepvaart, dit is saai of te langdradig, waar je naar nieuwsgierig bent om meer over te weten (bijv. van zeemeermin uitwerking), of het standpunt van het verhaal wel werkt, ...
Ik heb echt wat frisse wind in de zeilen nodig (haha punpunpun) en een frisse blik op zaken. Ik ben voortdurend bezig met dit verhaal dus ik kijk er al snel over.
Dus hit me up als je geïnteresseerd bent!
(Er zijn geen criteria, trouwens. Ik zou het wel leuk vinden als je:
- veel boeken leest/gelezen hebt --> je weet wat af van plots en wat wel werkt/niet werkt
- je iets af weet van geschiedenis (als je historische achtergrond wilt helpen mee checken) MAAR anderzijds is er niets van afweten ook heel nuttig voor mij, want dan weet ik waar er onduidelijkheden zitten
- je gay bent of daar een sterke mening over representatie rond hebt (Homoseksualiteit zit in het verhaal. Mijn grootste petpeeve is dat ik een verhaal zou schrijven waarbij dit verwerkt zou zijn als side-thing en dat het niets bijdraagt en dat het er gewoon in zit voor representatie. Like ik wil echt dat het belangrijk is en iets bijdraagt, niet dat het een problematisch punt is of zo. Dit is echt een punt waarover ik onzeker ben in het plot, dus als iemand mij zou kunnen helpen hiermee that would be great!)
Korte inhoud verhaal:
Alvast bedankt!
Groetjes
A to the Z