Welkom, bij het Grote Black-stories topic! Bes, wat zijn black stories? Black stories zijn macabere (misdaad)verhalen. Alleen de topic-starter kent het volledige verhaal en het is aan jullie, de users, om te achterhalen wat er gebeurd is. Hoe werkt het dan? Ik schets dus de situatie van de misdaad, door jullie één zin of een kleine beschrijving te geven. Daarna is het aan jullie, om op basis van ja/nee-vragen de waarheid te ontrafelen. Het is ook toegestaan om vragen te stellen die meerdere alternatieven voorstellen, bijvoorbeeld: “Zaten er 0, 1, 2 of meer dan 2 kogels in het pistool?" Ook als de vraag niet relevant is voor het juiste antwoord, geef ik dit aan. Wanneer de misdaad volledig juist is, zet ik het in dit topic en wordt de user met het juiste antwoord natuurlijk eventjes in de bloemetjes gezet. Daarna gaan we verder met de volgende misdaad. Een kleine sidenote Als je als user zijnde de black story kent, mag je ook antwoord geven op de vragen, als ik bijvoorbeeld niet online ben. Dit mag je wel pas doen nadat je jouw versie van de black story naar mij gestuurd hebt en ik bevestigd heb dat dat het juiste antwoord is. Sommige black stories lijken namelijk op elkaar en het kan zijn dat ik een andere versie voorheb (: De huidige black story luidt... "Een man rijdt in zijn auto, zet de radio aan en schiet zichzelf door het hoofd." Geraden black stories: Users met het juiste antwoord: Laat het raden maar beginnen! |
|
[ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 17:20 ]
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien