• Goedenavond,

    Ik heb een paar uur geleden ruzie gekregen met mijn vriendin(nen). Ik voel me op dit moment best wel verdrietig en boos. Ik zal het uitleggen:

    Wij spelen met zijn tweeën moviestarplanet.nl. Haar account is momenteel niveau 22 en dat van mij niveau 23. Op dit spel is het de bedoeling om rijk en beroemd te worden. Nu had ze dus een populaire jurk die 5000 punten geeft als je hem overstuurt naar een vriendin. De jurk stond op een beginners account van level 11, en mijn zusje (die ook MovieStarPlanet speelt) vroeg aan mij of ze die mocht lenen. Ze vroeg dat aangezien ze wist dat ik toevallig de inlog gegevens wist van dat desbetreffende account. Ik dacht: "het is een beginners account. Het kan vast niet kwaad als mijn jongere zusje die jurk leent zodat ze niveaus kan stijgen. En mijn vriendin zit toch bijna niet op haar account." Dus dat hebben wij gedaan.

    Mijn vriendin is daar achter gekomen en was boos op mij. Om eerlijk te zijn, vind ik het onzin om daar boos over te worden. Als mijn zusje de jurk niet had terug gegeven (wat ze wel gedaan heeft), had ik het wel begrepen. Maar waar gaat het nou over? Over een jurk op een kinderspel wat je toch niet tot je 20e gaat spelen?

    Wat moet ik hiermee?
    Groetjes, anoniem

    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 21:15 ]

    Dit is zo´n typisch gevalletje van 'waait vanzelf wel over' :')

    Also ren ik nu naar moviestarplanet om te kijken wat er ook alweer in mijn kast hangt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik denk dat het hier meer om het principe gaat. Je had haar beter eerst even om toestemming kunnen vragen want uiteindelijk is het wel haar account.

    Ik denk ook dat het vanzelf wel over zal waaien. Als jullie echt goede vrienden zijn, duren zo'n ruzies nooit lang. Er geen drama van maken iig, volgende week is het waarschijnlijk toch weer vergeten en vergeven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    TaeTae schreef:
    Ik denk dat het hier meer om het principe gaat. Je had haar beter eerst even om toestemming kunnen vragen want uiteindelijk is het wel haar account.

    Dit.


    Life is a beautiful struggle

    TaeTae schreef:
    Ik denk dat het hier meer om het principe gaat. Je had haar beter eerst even om toestemming kunnen vragen want uiteindelijk is het wel haar account.

    Dit, dus misschien zou het goed zijn om daar je excuses even voor aan te bieden en het daarna te laten voor wat het is.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    TaeTae schreef:
    Ik denk dat het hier meer om het principe gaat. Je had haar beter eerst even om toestemming kunnen vragen want uiteindelijk is het wel haar account.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het ook niet fijn vinden als ik mijn account toevertrouw aan iemand en die het gebruikt voor een derde persoon. Misschien even je excuses aanbieden en de volgende keer vragen als je iets wil doen met haar account. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Stel je voor dat je haar was: Zou jij het fijn vinden als jij je E-mail en wachtwoord aan iemand toevertrouwd en die persoon gaat er misbruik van maken?
    Ja het is een spelletje voor kinderen maar waarschijnlijk heeft zij er als kind ook veel tijd en moeite in gestoken en ga jij het harde werk wat zij heeft gedaan misbruiken voor je zusje.

    Kijk, ik kan het wel begrijpen dat extreem boos worden ook niet werkt, maar als ik veel tijd in iets heb gestoken en ik vertrouw iemand toe en die persoon vraagt geen toestemming en gaat er misbruik van maken had ik ook wel boos geworden.

    Ik en mijn vriend spelen nu Pokémon Heart Gold en Soul Silver, ik ben veel verder dan hem. Ik vind het niet erg om hem te helpen en soms een Pokémon te ruilen maar ik ga niet mijn LVL 100 zeldzame Pokémon ruilen met hem zodat hij ook eventjes door het spel kan schieten, vooral niet als ik er veel tijd en werk in heb gestoken.

    Ik ben het eigenlijk met de meerderheid van de reacties eens.
    Of het nu om een kinderspel gaat of niet, je vraagt toestemming voor je zoiets doet. Bied gewoon je excuses aan en dan zal het vanzelf wel overwaaien.


    The soul needs autumn.