Goedenavond,
Ik heb een paar uur geleden ruzie gekregen met mijn vriendin(nen). Ik voel me op dit moment best wel verdrietig en boos. Ik zal het uitleggen:
Wij spelen met zijn tweeën moviestarplanet.nl. Haar account is momenteel niveau 22 en dat van mij niveau 23. Op dit spel is het de bedoeling om rijk en beroemd te worden. Nu had ze dus een populaire jurk die 5000 punten geeft als je hem overstuurt naar een vriendin. De jurk stond op een beginners account van level 11, en mijn zusje (die ook MovieStarPlanet speelt) vroeg aan mij of ze die mocht lenen. Ze vroeg dat aangezien ze wist dat ik toevallig de inlog gegevens wist van dat desbetreffende account. Ik dacht: "het is een beginners account. Het kan vast niet kwaad als mijn jongere zusje die jurk leent zodat ze niveaus kan stijgen. En mijn vriendin zit toch bijna niet op haar account." Dus dat hebben wij gedaan.
Mijn vriendin is daar achter gekomen en was boos op mij. Om eerlijk te zijn, vind ik het onzin om daar boos over te worden. Als mijn zusje de jurk niet had terug gegeven (wat ze wel gedaan heeft), had ik het wel begrepen. Maar waar gaat het nou over? Over een jurk op een kinderspel wat je toch niet tot je 20e gaat spelen?
Wat moet ik hiermee?
Groetjes, anoniem
[ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 21:15 ]