KingRichard schreef:
[koe]
Niet per se extatisch geluk maar HET IS ZO SCHATTIG HE.
FLUFFY KOE. Ik weet niet of jij ooit die kant op komt (wanneer je überhaupt in Nederland bent, dan), maar net over de grens in Haren staan super dicht bij onze gebouwen in de buurt wat Schotse hooglanders in een wei en die zijn absoluut fantastisch, maar ik ben ook groot fan van dit soort fluffy koe. <3
ScribbleTheFox schreef:
Wouw, wat een prachtige foto!
Ik vind deze ook heel mooi.
[apen]
Oh gossie, aw. Erg indrukwekkend, vooral, want zo'n soort zachte foto brengt wel heel scherp naar voren hoe weinig we op sommige vlakken van die dieren verschillen. <3
Shibui schreef:
Ik weet niet of ie het overtreft, maar ik moest hem even delen:
[egel]
EGEL MET AARDBEI OP Z'N HOOFDJE. Die heb ik eerder gezien maar het is iedere keer een goede ervaring want het is mijn favoriete egelfoto, oh my gosh. <3
Fielding schreef:
1)
[pinguïns]
2)
[lama(?)]
😂😂😂
1) Niet alleen is dat pure kunst op de allerbeste manier (al die verschillen soorten truitjes! de regenboogsweater!! die met het Penguin Books logo!), maar het is ook nog eens ongelofelijk hartverwarmend, en dat is een absoluut geweldige combinatie. <3
2) Die gif is inderdaad extreem fab, omg! Ik moet wel toegeven dat hij me sterk doet denken aan Sirius Black om een of andere reden (hij is wit, maar ergens leek het logisch), dus nu kan ik het alleen nog zien als een gif van AU!Sirius die een lama als animagusvorm heeft.
@ de rest: Ik ben heel blij dat de foto jullie ook blij maakte en erg benieuwd naar wat voor plaatjes jullie hier nog meer zullen droppen. (heart2)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan