Twee van mijn huisgenootjes en ik willen deze zomer een soort roadtrip gaan maken! Superleuk natuurlijk, maar de vraag is nu nog: waarheen? We hebben afgesproken dat we allemaal powerpoints gaan maken om daarmee een paar bestemmingen aan elkaar te presenteren, maar ik kan voor mijn powerpoints wel wat inspiratie gebruiken. Dus wie heeft leuke ideeën? De 'eisen' zijn:
1. We gaan ongeveer een week weg en we gaan dus met de auto, dus het moet in Europa en binnen een redelijke reisafstand zijn (we willen niet superlang in de auto hoeven zitten, maar zijn eventueel wel bereid de reisafstand over twee dagejnte verdelen als we wat verder willen).
2. Waarschijnlijk gaan we op zoek naar hostels (tenzij ik de anderen nog zo ver kan krijgen dat we gaan kamperen, haha), dus het moet niet ergens in de 'middle-of-nowhere' zijn. Ik vinden zelf steden sowieso altijd wel leuk (maar mooie natuur natuurlijk ook wel).
3. We willen niet links hoeven rijden, dus Engeland wordt het sowieso niet.
4. In de meeste hoofdsteden die een beetje binnen deze afstand liggen, ben ik al geweest, dus ik ben vooral op zoek naar plekken waar je iets minder snel aan zou denken.
5. En verder willen we liever niet al te zuidelijk, want dat is in de zomer zo warm.
Dus, wat vinden jullie leuke bestemmingen die een beetje hieraan voldoen? Alle ideeën zijn welkom! (:
"Take my advice; I don't use it anyway."