Hoi lieve menschjes,
Ik heb even jullie ideeën en creativiteit nodig. Ik had namelijk alles een beetje ingezet op één studie voor volgend jaar, maar het was een numerus fixus opleiding en ik ben niet doorgelaten. Beetje balen natuurlijk, maar ik vind het tergender dat ik nu geen plan meer heb voor wat ik volgend jaar wil doen. Ik wil me niet voor willekeurige HBO's inschrijven voor volgend jaar, want ik heb me dit jaar alleen op kunstacademies georiënteerd en ik wil niet zomaar wat doen zonder naar open dagen te gaan en dergelijke.
Maar goed, ik ben een beetje inspiratieloos hoe ik een tweede tussenjaar op rij kan vullen, vooral eigenlijk baantjesideeën. Ik heb alleen mijn havodiploma en ik heb helemaal nul horeca-ervaring, plus ik zou het liefst iets willen waar ik niet negen uur achter elkaar stil moet staan (dus zitten of lopen). Winkelwerk viel voor mij al een beetje af toen, maar goed, misschien dat jullie wel heel goede ervaringen hebben bij de Lidl of zo, dus ik weet het niet helemaal.
Hebben jullie wat baantjesideeën zodat ik m'n huur kan betalen en dan ook nog wat leuke dingen kan doen, het liefst? Ik hoor het graag!!
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.