Mantis schreef:
Lieve schat,
Ik weet zo erg wat je voelt, zelf heb ik het gevoel gehad dat alles zoveel erger zou worden en dat ik hun tijd zou verdoen als ik ze er mee lastig viel. Alsof ze niet weten wat ze met me aan moeten.
Als je behoefte hebt om te praten, twijfel niet stuur me een pb'tje ookal is het 3 uur s'ochtends.
Ik ben onderhand zo vaak in gaten gevallen dat ik niet te blij durf te zijn wanneer het goed gaat, want juist dan gaat het weer mis. En ik baal zo van zaken die invloed hebben, maar waar ik niks aan kan veranderen. Zoals de (r)overheid die bezig is een wet naar binnen te drukken zodat werkgevers mij onder het minimumloon mogen betalen, waardoor ik mijn recht op pensioen kwijtraak. Ik kan slechts petities tekenen en hopen op een wonder en dat voelt zo waardeloos :c
Ik kan er verder niks aan veranderen, want de kamers maken uiteindelijk beslissingen. Het voelt zo fucking zinloos allemaal.
En ik wil mensen niet lastig vallen. Ik ben altijd maar een last, althans zo voelt het voor mij. Zijn mensen niet een keer klaar met mij? Willen mensen, die zeggen dat ik gewoon mezelf mag zijn, mij nog wel kennen als ze weten wie ik ben?
[ bericht aangepast op 10 april 2018 - 9:16 ]
26 - 02 - '16