... die ervaring hebben met een gesprek met de leerplichtambtenaar.
Ja, I've troubled myself. En dat heeft als gevolg dat ik morgen een gesprek heb met de afdelingsleider op school en binnenkort met de leerplichtambtenaar.
Als je de reden wilt weten waarom ik veel afwezig ben geweest, dan wil ik best een PB of een chatbericht sturen, maar ik gooi het liever niet openbaar in een topic...
Maar anyways, ik wil weten wat ik kan verwachten tijdens zo'n gesprek met de leerplichtambtenaar, wat de consequenties zijn en op schaal van 1 tot 10 hoe erg ik in de problemen zit. Dus ik wilde weten of iemand me misschien gerust kan stellen (of op kan fokken, maakt me niet uit, zolang ik me maar kan voorbereiden).
Misschien nog handig om te weten in deze situatie:
- Ik ben 18, bijna 19.
- M'n ouders weten niet dat ik gespijbeld heb
- In periode 2 had ik een aanwezigheid van 48,4% en in periode 3 een aanwezigheid van 50%. Het grootste deel van m'n absentie komt door ziekte, qua spijbelen heb ik nu het hele schooljaar (eind augustus t/m begin april) ongeveer 17 uur gemist (waarvan 11 uur ook echt absent gemeld is in Magister),
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly