Omdat ik het leuk vind om de twee gedeeltes van Quizlet - de verhalen en het forum - te combineren, heb ik besloten de flaptekst van mijn huidige projectje te delen. Dit is de tweede keer dat ik dit verhaal herschrijf, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik zoveel beter kan dan dat ik tot nu toe heb gepresteerd. Vandaar.
Zou jij het verhaal op basis van deze flaptekst lezen? En wat zou jij veranderen?
Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter. Het tekent en achtervolgt je.
Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?
Summer heeft een zware periode achter de rug. Eindelijk gaat het beter met haar. Ze is minder vaak afwezig op school, ze lacht meer en voelt zich eindelijk weer normaal. Ze heeft het een plekje gegeven en voelt zich sterker, maar wat ze niet weet, is dat de echte zware periode in haar leven nog niet is begonnen. De periode die haar zal breken, ligt om het hoekje te wachten om toe te slaan.
Dit is dus een absolute draft -versie en dit is het enige aan het verhaal wat ik nog niet heb herschreven. Vandaar. Ik heb tips nodig. Wat zijn de sterke punten? Wat is een verschrikkelijke fout waardoor je op het punt staat om in huilen uit te barsten? Zijn jullie zo lief om me wederom uit de brand te helpen? Ongetwijfeld.
look at the stars, look how they shine for you;