Hoi!
Ik zoek een cover voor mijn story (duh) Zelf heb ik ook verschillende dingen geprobeerd maar ze bevallen mij eigenlijk keer op keer niet. Een vibe heb ik wel kunnen vaststellen en voor een groot deel een moodboard, dus ik hoop dat jullie daar ook iets aan hebben :')
Moodboard & Vibe Klik
Titel Guns & Roses
Type Onbekende personen en Nederlands talig.
Genres Drama, romantiek
Boek omslag
Wat voor vibe zoek ik? Gevaarlijk met een elegant randje. Niet zo zeer romantisch, maar wel spannend en daarin uitdagend. Het is heel erg ‘light’ versus ‘dark’ zonder specifiek te zeggen welke goed of slecht is.. Ik hoop dat het moodboard dat goed beschrijft.
Faceclaims Marina Laswick voor Camille en Stephen James voor Hayden.
Wat voor cover zoek ik? Dat weet ik zelf ook niet precies, ik wil iets wat mijn verhaal omschrijft, of je daar precies de faceclaims voor moet gebruiken weet ik ook niet. Personen die erop lijken vanaf de achterkant mag ook. Ik hoef ze er niet persé op, maar iets met de tattoo's van Hayden vind ik wel mooi eventueel. Het verhaal draait wel echt om Camille en Hayden speelt er ook een onwijs grote rol in.
(Heb je meer informatie nodig kun je daar altijd om vragen dan krijg je PB)
Cover moet horizontaal, met de titel erop. Mijn naam hoeft er niet bij.
Meer informatie nodig, vraag er gerust naar!
Ik heb eventueel een beloning van 6 credits voor de liefhebber, is alles wat ik heb en ik doe er niet echt iets mee, dus vind het weggeven niet erg voor een mooie cover ^^
link naar verhaal
[ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 22:56 ]