• Ik heb vorige week dinsdag te horen gekregen dat mijn contract niet werd verlengd omdat als ik een blessure heb, ik vaak 2 maanden eruit lig door mijn hypermobiliteit. Ik begreep dit volkomen want je moet naar je bedrijf kijken. Ik had al aangegeven dat ik de 28e afscheid neem ipv 9 april ivm mijn verjaardag.
    Nu appte ik mijn baas dit weekend of ik vandaag een uurtje naar de kleine BSO mag komen omdat het wat beter gaat met mijn oren. Ze geeft aan dat ze dit niet wilt vanwege dat het pijn zou doen aan mijn oren en het te druk is. Nu weet ik zelf dat het op maandag echt mee valt en er zijn kinderen afgemeld, daarnaast geef ik zelf aan dat ik het idee heb dat het beter gaat maar prima, dan niet. Verder reageert ze heel bot wanneer ik mijn sleutels moet inleveren. Ik vroeg haar daarna of het goed is als ik van de week een briefje ophang voor de ouders omdat ik dus niet meer werk zodat zij op de hoogte zijn van mijn afscheid, dit is namelijk altijd gedaan door iedereen maar nu zegt ze dat dat niet zo is.

    Ik had al het idee dat er meer is dan dat ze zegt. We konden altijd goed met elkaar om en sinds dat gesprek doet ze kortaf en kan niet eens de vraag hoe het gaat eraf. Ik ben nu gewoon heel erg boos. In mijn ziekte tijd kwam ik namelijk minstens 1 keer per week om even bij te kletsen en langs te komen. Ze betaald mij helemaal niets omdat ik 0 uren contract heb. Ik ga nog wel afscheid nemen maar ik ben er zo kwaad om hoe het nou ineens gaat....

    Ik moest even mijn frustratie kwijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    He wat jammer zeg. Klinkt echt als zo'n baas die plots niets meer met je te maken wil hebben nu je er niet meer werkt. Rot voor je, maar ik las dat je gelukkig je focus op je nieuwe baan kunt leggen! Laat deze baas maar lekker gaan.


    ars moriendi

    Wat vervelend! Er zal vast iets bij haar aan de hand zijn, maar lullig dat ze zichzelf niet gewoon uitlegt. Misschien kan je een gesprek aanknopen met een derde persoon erbij, waar je dit uitlegt? Misschien kan er nog iets uitgesproken worden...


    It's never gonna happen, Guys.

    Kingsleigh schreef:
    Wat vervelend! Er zal vast iets bij haar aan de hand zijn, maar lullig dat ze zichzelf niet gewoon uitlegt. Misschien kan je een gesprek aanknopen met een derde persoon erbij, waar je dit uitlegt? Misschien kan er nog iets uitgesproken worden...
    Wel dit had ik eigenlijk willen doen maar ben zojuist de twee groepsappen uitgegooid en ik ga het erbij laten. Als zij het zo wilt doen prima laat dan ook maar. Vind het vooral erg kinderachtig dat zij dit zo doet en ik ga mij niet naar haar niveau verlagen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan