Mother (noun) muhther 1. one person who does the work of twenty, for free 2. a person with the ability to detect a lie, hear the smallest noises and see out of the back of their head 3. see also: chef, cleaner, detective, driver, event planner, friend, nurse, saint, seamstres, teacher Wieh I'm so excited. Het afgelopen jaar hebben mijn moeder, zusje en ik behoorlijk veel meegemaakt mijn moeder was een rots in de branding en iedere dag opnieuw stond ik versteld van al haar energie en kracht. Hierdoor wilden mijn zusje en ik haar al langer een grote verrassing geven en dan wel door haar mee te nemen op vakantie.
Waarom? Vanwege al het nare, verdrietige gedoe van de afgelopen jaren, is het inmiddels drie jaar geleden dat mijn moeder op vakantie is gegaan en ze verdient het echt als geen ander om even te genieten en rusten. Nu is het plan werkelijkheid geworden: ik heb zojuist een vakantie geboekt naar een all inclusive resort in Alanya, Turkije waar we in mei acht dagen gaan vertoeven met z'n drietjes. Vanmiddag gaan mijn zusje en ik het nieuws aan mijn moeder vertellen en ik ben zó ontzettend benieuwd naar haar reactie. Wanneer heb jij je moeder voor het laatste verrast? |