• Hallo iedereen! Na een poosje weggeweest te zijn, wil ik weer een poging wagen aan een OP verhaal voor SOTY! Ik heb een idee waar ik heel enthousiast voor ben, maar waar ik nog wel een cover voor nodig heb. De winnaar krijgt 10 credits!

    Het plot in het kort:

    Tien jaar geleden werd een piraat verliefd op een selkie, en stal haar zeehondenhuid, om haar voor eeuwig zijn bruid te maken. Vijf jaar geleden vocht Rowan terug. Ze ontsnapte met niets meer dan een schatkaart en de kleding aan haar lijf, en nu staat haar reis op het punt te beginnen. Ze moet de gevaarlijke Ierse wateren trotseren met haar gloednieuwe crew en haar zeehondenhuid terugvinden, voordat haar man haar vindt.

    Ik heb maar één afbeelding die ik er heel graag in wil, en dat is deze:



    Verder ben je vrij je fantasie los te laten!

    Thema's: zee, vrijheid, piraten, gevaar
    Titel: Selkie
    Is dat alles wat ik erop wil? Jup!

    (Wat zijn selkies?)

    WeHeartIt board

    Vraag me gerust om meer informatie en alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 19:14 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oeh, ik wil wel wat doen!
    En Rowan is de naam van die selkie toch?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 9:34 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Geen kat op zoek naar t rode lampje? :c
    En je kunt natuurlijk ook gewoon de titel op dit plaatje plakken. :Y)

    Gheheh sorry, ik ben flauw bezig. :') maar je story klinkt leuk! Mijn hoofd is leeg wat betreft coverideeën, maar je story ga ik in ieder geval volgen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil eventueel ook wel iets voor je proberen (:


    Credendo Vides

    OMG SELKIES KSJFGHKJGHDKGH
    Ik wilde daar ooit een verhaal over schrijven, maar wist niet hoe en toen heb ik iets met waterpaarden geschreven en slfijsdgljd IK BEN NU AL ENTHOUSIAST

    Over de cover: ik wil eventueel wel iets proberen, maar het is niet zo gemakkelijk aangezien het een soort van tekening is wat je er graag op wilt. Ik zal mijn best doen.^^


    The soul needs autumn.

    aarsvogel schreef:
    Oeh, ik wil wel wat doen!
    En Rowan is de naam van die selkie toch?


    Klopt idd!

    JimmyPalmer schreef:
    Geen kat op zoek naar t rode lampje? :c
    En je kunt natuurlijk ook gewoon de titel op dit plaatje plakken. :Y)

    Gheheh sorry, ik ben flauw bezig. :') maar je story klinkt leuk! Mijn hoofd is leeg wat betreft coverideeën, maar je story ga ik in ieder geval volgen. c:


    Awesome! En nee, geen kat op zoek naar rode lampjes, helaas

    DreamerN schreef:
    Ik wil eventueel ook wel iets voor je proberen (:


    Yes, heel erg bedankt!

    Wervelwind schreef:
    OMG SELKIES KSJFGHKJGHDKGH
    Ik wilde daar ooit een verhaal over schrijven, maar wist niet hoe en toen heb ik iets met waterpaarden geschreven en slfijsdgljd IK BEN NU AL ENTHOUSIAST

    Over de cover: ik wil eventueel wel iets proberen, maar het is niet zo gemakkelijk aangezien het een soort van tekening is wat je er graag op wilt. Ik zal mijn best doen.^^


    Oh ja, dat verhaal herinner ik me nog goed! Het was een goed verhaal, en ik heb er een paar keer aan gedacht toen ik bezig was met de opzet van deze. En ja, ik weet dat het lastig is, maar heel erg bedankt voor het proberen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oooh geweldig!! Dit moet ik lezen.

    And great that you're back

    Hihi geef Filip nog een mini-rolletje, ik meen me te herinneren dat je daar ooit nog een zeemeerminnenromance over wilde schrijven ;'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Oooh geweldig!! Dit moet ik lezen.

    And great that you're back

    Hihi geef Filip nog een mini-rolletje, ik meen me te herinneren dat je daar ooit nog een zeemeerminnenromance over wilde schrijven ;'D


    Happy to be back! Oh ja, ik zal hem en zijn zeemeermin misschien een cameo geven! Als ik heb besloten of zeemeerminnen evil zijn in dit verhaal of niet, haha.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Happy to be back! Oh ja, ik zal hem en zijn zeemeermin misschien een cameo geven! Als ik heb besloten of zeemeerminnen evil zijn in dit verhaal of niet, haha.


    Hehe nicee


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb even wat geprobeerd:



    Is dit een beetje de stijl die je zoekt?

    Ik kan lettertypes, kleuren, en plaatsen van de titel, de plaatjes, filters en dat soort dingen allemaal aanpassen als je dat wil.


    Edit: ik heb nog wat dingen geprobeerd, en in verhouding vind ik deze echt heel lelijk nu😂😂

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 20:24 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik heb even wat geprobeerd:



    Is dit een beetje de stijl die je zoekt?

    Ik kan lettertypes, kleuren, en plaatsen van de titel, de plaatjes, filters en dat soort dingen allemaal aanpassen als je dat wil.


    Edit: ik heb nog wat dingen geprobeerd, en in verhouding vind ik deze echt heel lelijk nu😂😂


    Niet slecht! Ik wacht nog even de rest af, maar dit is idd wel een beetje de stijl die ik zoek. Laat me ook de anderen zien, ik ben wel benieuwd!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Niet slecht! Ik wacht nog even de rest af, maar dit is idd wel een beetje de stijl die ik zoek. Laat me ook de anderen zien, ik ben wel benieuwd!


    Zal ik doen.
    Wil je ze trouwens allemaal met en zonder titel hebben, of is eentje ook gewoon goed?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.






    De laatste is een beetje andere stijl als de eerdere, dus zeg maar welke je leuker vind!
    Dingen kunnen natuurlijk weer anders(de laatste kan ook zonder vage randjes)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik hoop morgen iets te kunnen maken. (: Als ik weer de beschikking heb over een betere computer.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 19:08 ]


    Credendo Vides

    aarsvogel schreef:






    De laatste is een beetje andere stijl als de eerdere, dus zeg maar welke je leuker vind!
    Dingen kunnen natuurlijk weer anders(de laatste kan ook zonder vage randjes)


    Die laatste is gaaf, zou ik die zonder randjes mogen zien?

    DreamerN schreef:
    Ik hoop morgen iets te kunnen maken. (: Als ik weer de beschikking heb over een betere computer.


    Is goed! Ik ben heel erg benieuwd (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben bezig met drie versies, dit is degene met de 'border' al is deze ook nog niet helemaal af. De randen van deze cover zijn trouwens transparant. (:


    Credendo Vides