YES! Aankomende zomer mag ik op werkvakantie naar de Sun Dance Ranch in Zweden.
Ik rij al sinds mijn 10e paard en aangezien ik dit jaar 20 wordt , rij ik al bijna 10 jaar paard. Bij paarden voel ik me heel erg op mijn gemak en in zweden ook , perfecte combo dus. Afgelopen jaar ben ik hier al op gewone vakantie geweest en heb een week daar gereden en dat vond ik echt fantastisch. En nu ben ik aangenomen als helper!!! Ik ben echt te blij hierdoor.
Voor de paardenkenners: Er wordt western gereden en vanaf de ranch kunnen er ritten gemaakt worden door het bos en de bergen. Ook wordt er gezwommen met de paarden. De paarden staan allemaal zonder hoefijzer , alleen sommige paarden krijgen tijdens de ritten hoefschoenen aan om meer grip te hebben tijdens het klimmen.
Ik vertrek in ieder geval eind juni , maar als ik mijn studie eerder kan afronden kom ik eerder . Ik blijf daar dan tot eind Augustus , maar heel misschien blijf ik wel ietsjes langer. Dit topic is om jullie up to date te houden over het proces van mezelf voorbereiden en daarnaar toe gaan, uiteindelijk wil ik op een blog updates gaan geven als ik daar ben.
Facebook Sun Dance Ranch Website Sun Dance Ranch
Firm believer of all that is magic