RAAAAANT
Ok. For some reason heb ik vandaag school geskipt. Of eigenlijk vond ik het volledig nutteloos om vandaag te gaan, want elke keer als ik mezelf zo ver krijg om naar de les te gaan, bewijst school dat het het niet waard is. Ik kan veel beter thuis werken. Althans, dat is wat ik vanochtend tegen mezelf zei, dus ik bleef tot 11 uur in m'n bed liggen en ben daarna How To Get Away With Murder gaan kijken. Ik ben blij dat ik me zo goed aan mijn eigen afspraken houd. Fml.
Even een kort informatiestukje, want dat is vrij belangrijk: Mijn moeder wil geen wifi in huis, want ze is bang voor straling enzo. Ik moet het dus met mijn 4G doen (ja, veel meer straling dan wifi, I know.), maar ik heb nog maar heel weinig over en ik moet dus tot de 18e met een paar mb. Hierdoor zet ik dus eens in het (half) uur m'n 4G aan om te kijken of ik nog berichten heb oid.
Oh, well, dus nu wil ik wel echt daadwerkelijk bezig gaan en ik zet even m'n 4G aan en m'n projectgroepje vraagt dus waar ik ben. Ik heb er geen zin in, dus ik open het niet en zet mijn 4G weer uit. (Waarom heb ik er geen zin in? Nou, het geeft me alleen maar een kutter gevoel, dus doei.) Ik zet het een minuut of tien later weer aan en krijg berichtjes in de trant van: 'Ja, en nu niet gauw je internet uitzetten'. En man, ik vind het verschrikkelijk. Fucking whatsapp trackt alles wat je doet en ik voel me zo gestalkt. Mijn stresslevel gaat ook met driehonderd omhoog.
En naja laat ik maar even eerlijk zijn: Ik heb dit blok nog geen ene reet gedaan. De rest van mijn projectgroepje heeft echter ook vrij weinig gedaan en over anderhalve week moeten we alles opleveren, dus we zijn allemaal een beetje pissed off. Ik wilde vandaag heel veel gaan doen, zodat ik ze kon laten zien van: kijk! Ik doe wel wat.
God, ik voel me de laatste tijd gewoon zo prut en school schiet er bij in en dit helpt ook niet en ik wilde het gewoon even delen met mensen die ik niet dagelijks tegen zal komen ofzo.
[ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 16:04 ]
look at the stars, look how they shine for you;