Hiyaaa! Ik ben dus al maanden... Maaaaanden opzoek naar de juiste naam voor een personage, but damn it's hard! Dus ik dacht ik geef dit toch even een gooi. The worst thing about writing a story, is the freaking namessss!!!
Ik had wat namen, maar die waren het dan toch niet helemaal:
- Dryce
- Kian
- Wyatt
Ik zoek iets stoers, iets bad-boys, maar niet iets evils. Absoluit niet Nederlands, maar wel iets fantasy achtig. Het liefst een van die mooie namen die je haast niet tegenkomt of van mij part zelf verzonnen is. Ik wil niet te veel spoileren over die personage, maar ik probeer toch wat op te schrijven:
Het speelt zich in een soort middeleeuws achtige sfeer. De jongen is zijn ouders vroeg verloren en is door ontvoerders meegenomen als nieuw rekruut voor hun bende. Dus het moet echt iets stoers en darks zijn, maar niet evil, want zelf heeft de knul een goed hart. Het liefs iets waarmee ze hem met een afkorting of bijnaam kunnen noemen, maar dat is optioneel.
Als iemand nou super coole namen heeft, want ik weet dat iedereen hier super creatief is met namen (usernames ghehe), pleaseeee help me out!
[ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 22:26 ]
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.