De relatie met mijn zusje is altijd moeilijk geweest. We zijn eigenlijk compleet twee verschillende personen. En sure, er zijn raakvlakken, zoals bepaalde series, maar die zijn weggevallen, of ver te zoeken momenteel. Het ding is, ik heb altijd geprobeerd aardig tegen haar te zijn en toenadering te zoeken naar haar, maar zij heeft dat nooit aangenomen. (Knuffels weigeren, koude opmerkingen maken, nooit als eerste contact zoeken etc). Nu moet ik zeggen dat ik ook geen lieverdje ben tegen haar. Als zij een opmerking maakt, dan is het ook wel vuur tegen vuur. Maar ik heb op z'n minst geprobeerd.
Nu heeft ze mij de laatste twee dagen echt in gemene memes getagd. Die vanmorgen was bijvoorbeeld: "tikken met je benen irritant? Het blijkt juist goed voor je te zijn!" Ik kan me niet meer eens herinneren dat ik een opmerking heb gemaakt daarover en dan tagt ze mij erin en zegt ze "bitch please". Oké? waar de fudge slaat dat op?
Ik ben er nu eerlijk gezegd klaar mee. Ik doe al heel lang moeite om aardig tegen haar te zijn, maar als ik enkel dit soort dingen als antwoord krijg, dan hoeft het voor mij nu ook weer niet. Maar van de andere kant is het wel mijn zusje, en wil ik ik niet "zomaar" opgeven.
Wat is jullie inzicht hierop?
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt