• Ik had gisteren mijn laatste dag gewerkt bij mijn oude werk. En vandaag daarom een feestje om afscheid te nemen van mijn werk.

    Nu had ik gisteren een paal uit de grond gereden (Ja, op mijn laatste dag). Terwijl mijn baas even een speech aan het houden was, kwamen ze met die paal aanlopen als "cadeautje" om mee naar huis te nemen. Ik heb nog nooit zo hard gelachen! Nu was dat niet de enige cadeau. De buurvrouw van mijn werk had een super mooie taart gemaakt: Mijn eigen 'Book of spells'. Kijk mij een blij ei zijn!



    Ik vond hem super vet! Hebben jullie wel eens zo'n gaaf cadeau gehad?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 17:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Woooooow die taart 0__0 Wat super gaaf, waar werkte je dan? En wat leuk van die paal.
    Ik kreeg een egeltje op scouting toen ik stopte als Explorer omdat ik leiding ging zijn. Het is een super zacht fluffy egeltje en de reden was omdat ik met de kinderen dan moet kroelen. Echter slaap ik altijd met het egeltje omdat hij lekker warm is en kan niet meer zonder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erg leuk, Danique! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    IrishNialler schreef:
    Woooooow die taart 0__0 Wat super gaaf, waar werkte je dan? En wat leuk van die paal.
    Ik kreeg een egeltje op scouting toen ik stopte als Explorer omdat ik leiding ging zijn. Het is een super zacht fluffy egeltje en de reden was omdat ik met de kinderen dan moet kroelen. Echter slaap ik altijd met het egeltje omdat hij lekker warm is en kan niet meer zonder.


    Ik werkte in een cafetaria/café. En een van de gasten heeft die taart voor me gemaakt! Erg lief!

    Oh wat leuk. Dan is dat egeltje zeker ook een super kado!


    It's never gonna happen, Guys.

    Omg wat gaaaf! (:


    And then we'll see it.

    Wat ontzettend leuk! Het kan niet anders dan dat ze je heel erg gaan missen.
    Heel grappig dat ze met die paal aan kwamen zetten hahaha
    Ik vind het ook een hele leuke foto!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Antheia schreef:
    Erg leuk, Danique! ^^


    16 - 09 - '17

    Wauw! Dat ziet er echt super gaaf uit!
    Het is zelfs jammer om hem op te eten, eigenlijk. :b

    Smaakte je book of spells ook magisch? :P


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Polar schreef:
    Wat ontzettend leuk! Het kan niet anders dan dat ze je heel erg gaan missen.
    Heel grappig dat ze met die paal aan kwamen zetten hahaha
    Ik vind het ook een hele leuke foto!


    Hihi, dat heb ik wel een paar keer gehoord ja. En blijkbaar hadden ze de hele dag al lol gehad om die paal die ik omgereden had.
    Want ik had gezegd dat ik een "paaltje" geraakt had. Terwijl het het een beste paal was. En ze hadden de hele dag al zitten gniffelen dat ze het wilde geven.
    En Thanks (:

    Chilton schreef:
    Wauw! Dat ziet er echt super gaaf uit!
    Het is zelfs jammer om hem op te eten, eigenlijk. :b


    Ja, bijna wel. Maar ik vind het nog meer zonde als hij over datum gaat en niemand heeft ervan gegeten. Hij smaakte in ieder geval heerlijk! Het was aardbeienvulling ^^

    Laleah schreef
    Smaakte je book of spells ook magisch?:P


    Zeer magisch _O_

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 10:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Aah ik vind dit wel een heel origineel cadeau! Die taart is echt prachtig


    --

    Antheia schreef:
    Erg leuk, Danique! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whaw, super! Ziet er leuk uit. Daar kan je wel met veel man van eten!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    :o maar dat is zo'n mooie taart, echt vet zonde om die op te eten :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond het nog meer zonde hem te laten verschimmelen. Maar het mes erin zetten was wel lastig ja (';


    It's never gonna happen, Guys.

    Wouw! Gaaf hoor!