Klaagtopic
Mijn broer is 22, zit al 2 jaar thuis door een ongeluk maar kan alles zelf, is pas geopereerd waardoor hij nu niet alles kan.
Ik ben 20 en werk op een bso dus voornamelijk in de middag en heb met mijn moeder afgesproken 1x per week het hele huis te poetsen en regelmatig te helpen met klusjes. Wij hoeven thuis alleen onze eigen kamer op te ruimen verder niks en ja dat is luxe.
Echter mijn broer zit dus hele dagen op zijn kamer achter zijn computer te gamen en doet geen flikker. Laatst vroeg ik hem om even een doekje over zijn bureau te halen en dan zou ik gelijk zijn kamer mee dweilen. Toen hij dit weigerde heb ik zn kamer niet gedaan. Vervolgens doet mijn moeder dit.
Mijn moeder doet alles voor hem zelfs zo erg dat ze rond acht uur een kopje thee met een geschilt appeltje brengt en smiddags wat snoepjes.
Ik irriteer mij er rot aan want hij is oud genoeg oke nu kan hij even niet makkelijk de trap op maar vraag dan van goh zou je wat drinken willen brengen maar hij gaat er van uit dat het gedaan wordt.
Als ik dan een keer niet poets omdat ik jneens 45 uur moet werpen ipv 27 dan krijg ik gelijk een opmerking.
Ik heb het al meerdere keren bij mijn ouders aangegeven en die doen er niks mee. Hebben jullie tips want ik loop mijzelf echt op te vreten
Change is for weirdos ~ Niall Horan