Ik zoek een cover voor mijn verhaal. Ik gebruikte zelf altijd Picmonkey maar aangezien die site ineens betaald moet worden *BUMMER* kan ik dat dus niet meer zelf.
Dus even op een rijtje:
Titel
De bondgenoot (mag in caps lock)
Flaptekst
Vele miljoenen mensen vertrouwen blindelings op het Britse leger als het om contraterrorisme gaat. Toch blijken de verdedigingslinies niet zo waterdicht te zijn als altijd maar wordt gedacht. Luke MacCandlish, een keiharde militair, wordt ingeschakeld om de nationale veiligheid in stand te houden. Maar zijn tegenstanders laten niet zomaar over zich heen lopen – de oppositie blijkt omvangrijker dan verwacht en Luke moet alle zeilen bijzetten om zijn leven, en dat van miljoenen landgenoten, te beschermen.
Plaatjes
Faceclaim
Ik wil géén bekende mensen op de cover. Een silhouet of gezicht in de schaduw mag wel.
Zelfgezochte plaatjes
Gebroken glas
UKSF: United Kingdom Special Forces
soldaat
Deze afbeeldingen zijn niet verplicht, maar wel heel mooi. Verder laat ik het aan jou over. TIP: de hoofdpersoon werkt bij de SAS: Special Air Service (tak van de UKSF)
Wapens die veel worden gebruikt: MP5, M16A4, M4A1, Ka-Bar combat knife.
Sfeer
Dramatisch, dystopisch, grauw, militair tintje
Formaat
Verticaal natuurlijk, bij voorkeur 600x800 pixels
Naam
Doe maar iets als ‘naam hier’
Lettertype
Ik wil graag een wat rauwer lettertype, maar niet te extreem. Het moet wel een beetje een basislettertype zijn. Absoluut géén sierlijk lettertype!
Overig
Ik ben fan van redelijk simpele covers. Blenden en mooie kleureffecten mogen wel. Allemaal gekke poespas is uit den boze.
Vragen?
Stel ze maar! (:
Mocht je dit lezen en heb ik in jouw coverstore al deze cover besteld, houd maar vast aan je eigen topic. Ik heb abo’s genomen.
Alvast bedankt!
[ bericht aangepast op 19 okt 2017 - 20:50 ]
oi, suzy