heey.
Jij wilt het lieft dat er veel op je topic word gereageert.
Als dat niet het geval is Geef je er zlef een reactie op en schuift ie naar boven.
Dat mag dus niet.
Hoe wil je dan reacties krijge als er neit meer op word gereageert ?????????
Je wil tog graag antwoord hebbe op ej vraag
Geef plzz ff antwoord
xx
-
22 nov 2008 - 18:3922 nov 2008 - 18:40
Laat iemand anders een reactie plaatsen.^^
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
22 nov 2008 - 18:40volgens de mods heb je dn pech als er niet wordt op gereageerd ><
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
22 nov 2008 - 18:41volgens de mods heb je dn pech als er niet wordt op gereageerd ><
Nou leuke mods Zeg ??22 nov 2008 - 18:41Tja, als je geen zin hebt om te reageren of niks weet over dat onderwerp heeft het geen zin om bull neer te typen =]
22 nov 2008 - 18:42Tja, als je geen zin hebt om te reageren of niks weet over dat onderwerp heeft het geen zin om bull neer te typen =]
ja maar als je topic op pagina 2 staat heb je er ook veel aan zeg ..
Er word NOOIT[ja okee zeldee] op mijn topic gereageert of het moetee al Rolle zijn22 nov 2008 - 18:44(...)
Ga je flink misdragen zorg dat iedereen je kent, dan komt het wle.[/doe dat maar niet, ik heb niets gezegd,.. ]
ja maar als je topic op pagina 2 staat heb je er ook veel aan zeg ..
Er word NOOIT[ja okee zeldee] op mijn topic gereageert of het moetee al Rolle zijn'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
22 nov 2008 - 18:47ehmm vraag een vreind x3
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
22 nov 2008 - 18:49Ja, zo'n reactie plaatsen, daar doe ik niet moeilijk over. Je mag je topic eens in de 24 uur omhoog schoppen, you know?
Bored.
22 nov 2008 - 18:51Topics over dat je het niet met moderators eens was mochten toch ook niet meer? :'D
http://ciinderella-.tumblr.com/
22 nov 2008 - 18:52Ja, zo'n reactie plaatsen, daar doe ik niet moeilijk over. Je mag je topic eens in de 24 uur omhoog schoppen, you know?
Ja van Ü kreeg ik net een waarschuwing .
Maar ja het is niet van U het is zeker een opdracht van een anderee.
ik d8 van als ik nou een 2e topic maak is er nisk aan de hand..
omdat als ik die eerste omhoog schop krijg ik een waarschuwing ? .....
Maar aj kvind het forum maar slecht geregeld. [/Mijn mening]22 nov 2008 - 18:54(...)
Ja van Ü kreeg ik net een waarschuwing .
Maar ja het is niet van U het is zeker een opdracht van een anderee.
ik d8 van als ik nou een 2e topic maak is er nisk aan de hand..
omdat als ik die eerste omhoog schop krijg ik een waarschuwing ? .....
Maar aj kvind het topic maar slecht geregeld. [/Mijn mening]
Klopt, Ik gaf je net die waarschuwing wegens een tweede topic starten met het hetzelfde onderwerp. Maar NIET omdat je een topic omhoogschopte met een nutteloze toevoeging.Bored.
22 nov 2008 - 18:55Topics over dat je het niet met moderators eens was mochten toch ook niet meer? :'D
Inderdaad, maar daar gaat de essentie van dit topic niet over. Dit gaat over een regel.Bored.