Ja zoals je al kan lezen ga ik op reis. Samen met mijn vriend ga ik in November twee weken op reis. Nu hebben we de boottochten al wel geboekt maar verder staat alles nog grotendeels open. Wegens mijn rug (herstellende van rugoperatie) hebben we er voor gekozen om er wat langer over te doen zodat we maar rond de 250km op een dag hoeven af te leggen (mijn vriend vond dit al niet ideaal omdat hij graag dit soort dingen in 7 dagen er door heen rost, -dan zie je toch niks of ligt het aan mij?-), omdat ik dat af heb gedwongen moet ik nu een beetje kiezen wat we allemaal willen bezichtigen in de tijd dat we niet in de auto zitten.
Nu is de grote vraag, wat moet ik nou echt bezichtigen? Het maakt niet zo veel uit waar het is ik kijk wel of het een beetje op onze route ligt. Dus wie er aanraders heeft barst los want er is nog zat tijd te vullen. Ik doel vooral op culturele dingen. Onze interesse ligt bij natuurgebieden en historische dingen. Steden iets minder, maar kleine stadjes en dorpjes zijn altijd leuk!
Voor de duidelijkheid: We gaan 5 dagen Schotland doen, 5 dagen Ierland en 2 dagen Wales (Nauwelijks in Engeland dus). We eindigen bij Stonehenge en nemen dan de boot terug.
Wie o wie kan mij helpen?
The truth is out there.