Quiz van de week:
Wat weet jij over Wereldoorlog Twee? [HEEL MOEILIJKE QUIZ]
Dit is een quiz over de tweede wereldoorlog, met gemakkelijke en moeilijke vragen. Veel succes!
nu doen
Topic van de week:
1st of september!
Story van de week:
Daughter of the Sword | Game of Thrones
|
▬ ▬ ▬ ❝... we honor the people we lost by loving again.❞ [center][face=times]Iedere nacht wordt Aislyn Dayne belaagd door visioenen in haar slaap, iedere nacht staat ze in haar visioen aan de kant van de bekendste rivier van Westeros: de Trident, en iedere keer ziet ze diezelfde onbekende jongeman uit de rivier komen lopen (lees verder) Poll van de week: Welke sterrenbeeld heb jij? - Ram - Stier - Tweelingen - Kreeft - Leeuw - Maagd - Vissen - Schorpioen - Boogschutter / Steenbok - Waterman / Weegschaal Foto van de week: https://www.quizlet.nl/foto.php?id=267308 Gedicht van de week: Als een vuurtoren Waar het leven soms onontbeerlijk, doch rijk en ook begeerlijk blijkt te zijn Dansen vonken als vergeten goden onder mijn huid, bij het geluid van jouw stem Als er iets is wat, mij in donkere wateren als een vuurtoren het licht wijst, dan is het dat. RPG van de week: [250] Marauders Era Rollentopic Lijstje van de week: Steden die ik bezocht heb |
Dit is mijn signature...