Ik probeer zo snel mogelijk te werken, maar ik kan niks beloven. Momenteel heb ik veel uren op de dag de tijd om te werken aan een cover/trailer, maar als het ineens zo blijkt te zijn dat ik binnen twee weken een fulltimebaan heb, heb ik alleen 's avonds en in het weekend tijd voor covers en trailers. Wees dus een beetje geduldig, alsjeblieft.
Covers maak ik in • Titel: Ja/Nee (Zo ja, welke titel?) • Ondertitel: Ja/Nee (Zo ja, welke ondertitel?) • Auteursnaam: Ja/Nee (Zo ja, welke naam?) • Afbeeldingen: Het liefst heb ik dat je zelf afbeeldingen aanlevert, zodat ik sneller je cover klaar kan hebben. Als je geen afbeeldingen aanlevert, moet ik weten wat voor afbeeldingen je op de cover wilt hebben. • Samenvatting verhaal: Zo kan ik de sfeer van de cover bepalen. • Lettertype: In wat voor lettertype wil je dat de tekst is • Formaat: Verticaal/Horizontaal (Een specifieke maat?) • Eventuele extra eisen: Waar moet de cover verder nog aan voldoen? Mee bezig: • ... Wachtrij: • ... Af: • "Gevallen Engelen & Goden" door Fennec • "Onverwoestbaar bloed"/"Het onverwoestbare bloed" door Catmint • "By Your Side" door FinnBalor • "Bloedband" door naestivate |
Story trailers maak ik in • Titel: Hoe heet je story? • Auteursnaam: Welke naam moet vermeld worden in de trailer? • Teksten: Welke teksten moeten naast de titel in de trailer? • Beelden: Het liefst heb ik dat je zelf beelden aanlevert, zodat ik sneller je trailer klaar kan hebben. Als je geen beelden aanlevert, moet ik weten wat voor soort beelden, qua hoofdpersonen of achtergrondbeelden, je in de trailer wilt hebben. • Muziek: Welke muziek wil je dat er afgespeeld wordt? • Samenvatting verhaal: Zo kan ik de sfeer van de trailer bepalen. • Lettertype: In wat voor lettertype wil je dat de tekst is? Om het voor mij makkelijker te maken, kan je een bepaalde groep aan fonts uitzoeken op DaFont, bijvoorbeeld Curly of Square. • Eventuele extra eisen: Waar moet de trailer verder nog aan voldoen? Mee bezig: • ... Wachtrij: • ... Af: • ... |
[ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 13:08 ]
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."