Ik probeerde namelijk de universiteit te bellen, maar bij het studentenloket wist de vrouw het niet, omdat boeken per faculteit worden geregeld. Toen ik de faculteit probeerde te bellen, bleken ze daar nog op vakantie te zijn.
Mijn vader is heel panisch over boeken en dat ik nu moet bestellen of anders ben ik te laat en heb ik niets etc. Ik wil het ook wel ongeveer nu gaan bestellen. Maar ik heb nog niks gehoord over boeken of iets en ik (als jonge uni-student) heb echt geen ervaring of je een boekenlijst krijgt of niet.
Op de site van boekenleverancier (studystore) kan ik wel alles invullen van de universiteit, m'n studie en het semester en dan komen de boeken tevoorschijn. Dus ik weet niet of ik daar op moet vertrouwen en die boeken moet bestellen.
Is het normaal dat je geen boekenlijst krijgt en zelf maar de boeken moet uitzoeken en moet bestellen, of moet ik nog wachten en komt de boekenlijst nog?
"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh