hej mensjes, kent iemand wss nog een boek om manga te tekenen?? ik raak een beetje uitgekeken op die van mij..;P
Als je maar een ananas hebt..
Ikzelf heb iets van 7 boeken, maar daar ben ik ook op uitgekeken. Misschien kan je online ergens kijken of je van die boeken kan vinden? Of anders in de dichtsbijzijnde boekenwinkel ^^ Die hebben ze meestal ook wel
Shut up, before I stab you with my chopsticks
hebben jullie boeken voordeel?:"D ik ging bij ons daar een keer kijken en daar zag ik allemaal van die boeken helemaal niet duur:|
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
uhmm.. mijn zusje heeft die van Micheal hart ofzoiets (voornaam kan fout zijn) 2 stuks en ieders waren er 10 euro per stuk ofzo
I Miss Your Voice Reining In My Head
Er bestaan er zoveel. Ga naar een fatsoenlijke boekenhandel of kijk op het internet, vind je genoeg over^^
If you had never come out of the blue, I would've stay
ik heb zelf lichaam en anatomie^^ en MANGA: Chibi's en hun vrienden van christopher hart [gewoon onmisbaar voor een manga tekenaar ]
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
btw het is dus christopher hart^^
Goede beginnersboeken: tekenboeken van Christopher Hart.
Check Chris Hart. Das een goeie & bekende tekenaar. Ik heb een Horror manga tekenboek van hem.
No growth of the heart is ever a waste
en MANGA: Chibi's en hun vrienden
Chris hart is idd echt heel cool! ik heb Manga meisjes van hem, daar uit ben ik het aant leren:P
Look for the girl with the broken smile
(...) ben géén beginner hoor! *kijkt beledigd*