• Hi Quizzlefrizzlebajizzleswizzlenizzle.

    Kennen jullie dat moment wanneer het vakantie is en je zit echt diep in je vakantiemodus waardoor je niet meer welke dag we zijn. Niet eens qua datums maar ook gewoon welke weekdag.
          Vandaag dacht ik dat het zondag was. Niet dus, het is basic donderdag. 😑. Oke dan, maar ik zweer dat het zondag was. Een keer was ik bijna mijn eerste schooldag vergeten, ik ben ziek, help me. Send all the help.

    XOXO, je ratchet boi Ads


    Heaven is a place that we all have

    Dit had ik heel erg voor ik werkte idd. Maar toen leken de zomervakantie's ook maanden te duren (was best shook toen ik er achter kwam dat het 'maar' 6 weken was)


    --

    Dat herken ik ja. Haha


    26 - 02 - '16

    FlTZHERBERT schreef:
    Dit had ik heel erg voor ik werkte idd. Maar toen leken de zomervakantie's ook maanden te duren (was best shook toen ik er achter kwam dat het 'maar' 6 weken was)


    Ik heb 10 weken vakantie rip.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    nope, voor het allereerst niet
    ik moet elke dag gewoon werken rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kendol schreef:
    (...)

    Ik heb 10 weken vakantie rip.


    10 weken??? Teach me. Wat voor school doe je?

    Ik heb nu ook lang maar dat kwam omdat ik geen herkansingen had haha


    --

    Dedpewl schreef:
    nope, voor het allereerst niet
    ik moet elke dag gewoon werken rip


    Nee, omg, Dedpewldiddlykins, don't dieeee.


    Heaven is a place that we all have

    Moggy schreef:
    Dat herken ik ja. Haha


    Rip ons.


    Heaven is a place that we all have

    FlTZHERBERT schreef:
    (...)

    10 weken??? Teach me. Wat voor school doe je?

    Ik heb nu ook lang maar dat kwam omdat ik geen herkansingen had haha


    Allereerst woon in België dus dan heb je 8 weken ipv 6. Ik zit op de middelbare en heb elk jaar examens dus ben ik eerder klaar met het schooljaar.
          Er is dan een weekje klassenraad, dus vrije dagen maar normaal heb je daarna nog een week school maar wij niet. Dan is de vakantie begonnen.


    Heaven is a place that we all have

    AHAHAHA ADS. Mijn gedachte was letterlijk: 'Huh, maar het is toch ook zondag?'
    Maar, echt heel erg same. Vooral omdat ik al sinds mei vakantie heb en nog geen reet gedaan heb. Soms kom ik ook hele dagen gewoon niet buiten.
    Quizlet wordt m'n einde, denk ik. Aan de andere kant ben ik aan het eind van deze vakantie wel de nieuwe J.K. Rowling.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Kendol schreef:
    (...)

    Allereerst woon in België dus dan heb je 8 weken ipv 6. Ik zit op de middelbare en heb elk jaar examens dus ben ik eerder klaar met het schooljaar.
          Er is dan een weekje klassenraad, dus vrije dagen maar normaal heb je daarna nog een week school maar wij niet. Dan is de vakantie begonnen.


    Ik ga even verhuizen, is er plek onder je bed??
    Ookal zal het op de hogeschool weer anders zijn zeker?

    Ik had altijd 6 weken, op de eindexamenjaren na, dan 3 maanden lol


    --

    Moggy schreef:
    Dat herken ik ja. Haha


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yukimura schreef:
    AHAHAHA ADS. Mijn gedachte was letterlijk: 'Huh, maar het is toch ook zondag?'
    Maar, echt heel erg same. Vooral omdat ik al sinds mei vakantie heb en nog geen reet gedaan heb. Soms kom ik ook hele dagen gewoon niet buiten.
    Quizlet wordt m'n einde, denk ik. Aan de andere kant ben ik aan het eind van deze vakantie wel de nieuwe J.K. Rowling.


    ONE MIND. WE ARE ONE.

    Nee, ik kan gewoon écht niet wachten op mijn vakantie maar dat is 10 augustus pas en nog 21 dagen verwijderd uhghghgghgg. Ik ga mijn nieuwe shoes halen in Spanje. Woeh.
          YEEEEES GURL. Slay die J.K. Anna-heid. Ik ga wel naar buiten maar dat is zo binnenland buiten. You snap.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    Het grootste nadeel van de vakantie tot nu toe is dat ik elke dag tot 10 of 11 uur in bed blijf liggen... Ik word er zo rusteloos van lol.
    En ik verveel me soms een beetje - maar hey, dat hoort erbij. :')

    FlTZHERBERT schreef:
    (...)

    Ik ga even verhuizen, is er plek onder je bed??
    Ookal zal het op de hogeschool weer anders zijn zeker?

    Ik had altijd 6 weken, op de eindexamenjaren na, dan 3 maanden lol


    Onder mijn bed kan maar de zetel mag ook hoor lol. Dat weet m'n zus probably. Die hebben langer vakantie, denk ik.
          Ew, drie maanden zou ik gewoon niet overleven, dat is echt laaaaang. Te lang gewoon, holy moly doly.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:27 ]


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    Onder mijn bed kan maar de zetel mag ook hoor lol. Dat weet m'n zus probably. Die hebben langer vakantie, denk ik.
          Ew, drie maanden zou ik gewoon niet overleven, dat is echt laaaaang. Te lang gewoon, holy moly doly.


    Ik heb steeds die drie maanden vet veel gewerkt dus mijn bankrekening was vooral super blij (tot ik los ging bij primark)
    Zetel ligt wel lekkerder he?


    --