• He iedereen!

Gezien ik zo goed als mijn eerste jaar animatiefilm heb afgerond ( althans dat denk ik toch gezien ik over 4 uur pas mijn uitslagen weet dus fingers crossed)

Wilde ik jullie toch twee/drie van mijn werken tonen die ik het afgelopen jaar heb gemaakt en erg trots op ben !

Eindwerk stopmotion : Down the rabbit hole

In spoiler vind je ook enkele foto's van het proces c:

Animatic : Filmnoir

In spoiler kun je de character sheets vinden ^^

Creatief : Grenzen 01, 02, 03 ( dit is misschien iets disturbing, but I am proud of it )

In spoiler vind je een foto van het ding als je het filmpje niet wilt zien ;') het is ook niet zo disturbing hoor hahha

Mijn creatieve werkjes kun je volgen op instagram @ Ragdollsies , welke dus van het proces van mijn animatiefilms tot aan het uitoefenen van mijn hobby gaan :') ( Ik heb hiervan ook een ander topic op Q : Ik speel nog met poppen en voor wie geen instagram heeft post ik af en toe wat dingetjes in mijn creatieve story

shamelesspromoting

Om dit topic nuttig te houden, wat is jullie favoriete animatiefilm ? En hebben jullie creatieve werken/ pagina's dat jullie mij willen showen? ^^ Let me know and I'll follow you !

[ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 12:33 ]

Ga jij ook dood met dit weer?

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Whooww!! Wat vet :D Ik begin straks met een nieuwe opleiding, waar ik als t goed is, ook dit soort dingetjes leer. Maar k vind t echt mega vet!

Ik lach echt dood te gaan om dat filmpje met die man en die vrouw, die vond ik erg leuk haha.
    Dat konijn is zoo cutewww en de struggle om te lichtknopje uit te doen is heel herkenbaar xD

~My Mind Is Free~

Mankind schreef:
    Whooww!! Wat vet :D Ik begin straks met een nieuwe opleiding, waar ik als t goed is, ook dit soort dingetjes leer. Maar k vind t echt mega vet!

Ik lach echt dood te gaan om dat filmpje met die man en die vrouw, die vond ik erg leuk haha.
    Dat konijn is zoo cutewww en de struggle om te lichtknopje uit te doen is heel herkenbaar xD

Hahaha bedankt! C:

Oh waaaauw Saar wat gaaf zeg! Ik vind het zo onwijs knap, hoeveel tijd stop je eigenlijk in het maken van bijvoorbeeld het stopmotion filmpje?

When time and life shook hands and said goodbye.

Sempre schreef:
    Oh waaaauw Saar wat gaaf zeg! Ik vind het zo onwijs knap, hoeveel tijd stop je eigenlijk in het maken van bijvoorbeeld het stopmotion filmpje?

Deze heeft me een goede twee maand geduurt. Je moet eerst een idee hebben, deze uitgegeven in belangerijke scenes. Daarna maak je best een animatic om je tijd en standpunten in te schatten en daarna het ontwerpen van je karakter :) omdat ik het met een popje heb gedaan moet je daar wat leven voor verzinnen die je zo in het filmpje kan opmerken :)

Zo is mijn konijntje wat rommelig, maar wel lief enzovoort c;

Eens ik het konijntje inelkaar geflanst had ( Ik heb er 3 gemaakt waarvan 2 gebruikt) moet je natuurlijk ook zien hoe ze gaat bewegen. Zo heeft ze in haar bed geen benen nodig en als ze valt moet alles kunnen bewegen en moet het lijken dat ze echt valt c; ( dus arme konijn kreeg een stok in haar achterste)

Het animeren zelf heb ik hier in een goede 3 dagen gedaan al heb ik een week ervoor nog andere shots gemaakt om te teksten, maar mijn decor viel toen uit elkaar dus dat was niet zo fijn :c. )

Maar met animatie moet je durven en durven om dingen weg te laten ^^'

En eens alles gefilmd is was het een gevecht met monteren en greenscreen wegwerken ( een hell ik zweer het)

En de muziek doet er ook veel bij c; dus ehhh je. Veel werk en geduld

Ik vind ze superleuk Saar, vooral die met het konijn c:
    Ik zou het zelf echt nooit kunnen, dus ik vind het superknap dat je dit kan ^^

To the stars who listen — and the dreams that are answered