Iversen schreef:
(...)
O, dan zijn wij wel erg snel haha Maar het voelt inderdaad heel goed, dus why not.
Haha, ook het in elkaar zetten van Ikea meubels is een grote relatietest, hoor. Maar we hebben vier Pax-kasten in elkaar gepuzzeld, en we hebben nog geen onenigheid gehad! Helemaal mooi, dus. Je kan inderdaad best veel moeite hebben met meubels kiezen zelfs als je op één lijn zit. Het is wel leuk om meubels uit te zoeken, vind ik.
Wij hadden maar 5 minuten nodig om een vloer te kiezen. We stonden bij de Ikea en we hadden meteen zoiets van: "Die wordt het!"
Het begon bij ons al bij de winkels. Ik wou eigenlijk wel budgetvriendelijk gaan, Ikea maw, maar mijn vriend dan totaal weer niet haha. :')
Uiteindelijk zijn we gesetteld voor een goede 5000 euro voor de hele woonruimte. Wij huren een appartement en wij hebben dus een keukenblok en vloeren waar we niet veel aan kunnen doen. Dus het waren echt alleen meubels. Sinds gisterenavond hebben we wel een vaatwasser! Daarvoor hebben we een kastje moeten uitbreken, maar die kunnen we terug zetten als we hier weg gaan.
Meubels in elkaar zetten lukt bij ons wel. Ik heb best wel wat technisch inzicht (dochter van een loodgieter) en meestal was mijn vader er ook bij. Dus dat kwam dik in orde. Dat was geen probleem. Enkel het afwassen was een probleem. Voor de was te doen hebben we een beurtrol en voor te strijken hebben we de regeling dat hij alle broeken, hemden en bloezen doet en ik de rest (veel meer
). Poetsen doe ik voornamelijk. Hij poetst de wc, ik poets al de rest van het appartement (helaas best veel). Voor in de woonruimte hebben we een robotstofzuiger, een kerstcadeaut/verjaardagscadeau van onszelf aan elkaar haha.
Ik doe over het algemeen wel meer in het huishouden (ook gewoon omdat mijn vriend dat niet goed kan, dus wat ik zelf doe, doe ik ook daadwerkelijk beter haha), maar dat compenseert met dat mijn vriend over het algemeen kookt en boodschappen doet.
Dus wij hebben onze wisselwerking gevonden. Ik vind het samenwonen echt super. Ik hoop dat het bij jullie ook zo is. En so what dat jullie nog niet lang samen zijn. Je kan heus de gok wagen. ^^
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury