Aanhalingstekens bij 'iets' weghalen, au air zonder hoofdletter.
Ik deed twee andere opleidingen, die op één na later toch niets voor mij bleken te zijn. -> Ik weet niet precies wat je met deze zin wilt zeggen, maar als het is wat ik denk dat het is dan moet je hem anders formuleren nl: Ik heb twee andere opleidingen gedaan die, op één na, toch niets voor mij bleken te zijn.
Maar eerlijk denk ik dat je beter kan zeggen dat ze het beide niet waren, om de pedagogiek echt meer te maken wat je écht wilt doen.
Ik nam een tussenjaar en besloot sinds vorige maand toch te doen wat mijn hartje altijd al heeft begeerd. -> Sinds vorige maand weghalen, het is beter als ze niet weten dat je deze beslissing pas zo kort geleden heb gemaakt. Alles wat ze hoeven te weten is dat je de beslissing in je tussenjaar gemaakt heb.
Na deze opleiding wil ik namelijk een jaar lang in het buitenland Au pair werk doen -> Na deze opleiding wil in namelijk een jaar lang als au pair in het buitenland werken.
Dit staat iets mooier.
Wat je nog kan toevoeging is waarom juist JIJ moet worden aangenomen. Wat heb jij in je, wat ze graag willen binnen het pedagogische vak? Waarom gaat juist JIJ een goede pedagoog worden? Waarom kunnen ze jou absoluut niet weigeren? Wat heb jij hen te bieden?
#WWED - What Would Emma Do?