• ik heb een kledingcricis!
    heb vnaaf Sf en weet niet wat ik aan moet O.o
    iemand suggesties?


    when words fail, music speaks.

    Ehh, even denken. Wat is het thema? x'D
    Ik had op mijn schoolfeest een soort van ruitjesbroek aan(kijk in fotoboek) met een sterretjesrokje eroverheen. En toen nog een t-shirt met soort zebrastreepjes, en een grote zwarte riem om de taille. Stond echt heel leuk! En natuurlijk haar getoupeerd en zwarte ogen. x3 Het stond wel druk, alleen alle leraren waren onder de indruk. =D
    Succes, misschien heb je er wat aan. ;D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik weet niet wat voor kleding je allemaal hebt. Ik kan je niet echt helpen, als ik dat niet weet (A)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Iets vaags :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehh, even denken. Wat is het thema? x'D
    Ik had op mijn schoolfeest een soort van ruitjesbroek aan(kijk in fotoboek) met een sterretjesrokje eroverheen. En toen nog een t-shirt met soort zebrastreepjes, en een grote zwarte riem om de taille. Stond echt heel leuk! En natuurlijk haar getoupeerd en zwarte ogen. x3 Het stond wel druk, alleen alle leraren waren onder de indruk. =D
    Succes, misschien heb je er wat aan. ;D

    ok, mag ik dat dan lenen?
    - ik heb die broek nog niet.
    - riem wel ^.^
    - haat aan streepjes Srri O.o


    when words fail, music speaks.

    Euhm, een kleedje, of gewoon een jeansrokje of broek met een hip t-shirtje. Je kan ook een lange t-shirt aandoen met dan een brede riem erover heen en een legging...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right