Ik wist niet zo goed waar dit nu moest, dus ik heb het in het stamcafé gedropt. Feel free to verplaatsen.
Dus. Mijn username hier op Quizlet is Derks, de achternaam van de cabaretier Pieter Derks. Ik durf te wedden dat 99% van jullie hem nog niet eens kent. Bijna een jaar terug heb ik al eens een topic aangemaakt, de dag dat ik kaartjes heb weten te fiksen voor zijn voorstelling. Die voorstelling, daar ga ik dinsdag heen. Maar vandaag was ik bij de opnames van een nieuw programma.
EN GUESS WHAT!
TADA! IK HEB HEM ONTMOET!
En hij was zo lief!
Ik heb nog meer mensen ontmoet maar Pieter was wel echt de leukste (doh, ik ben al sinds 2012 oid fan van hem). Ik stond helemaal te trillen, met m'n handen voor m'n mond etcetera. Immanuelle Grives was foto's aan het maken (ook een superlief mens trouwens) en die zat helemaal zo van: "Ahw, je hoeft niet te trillen, het is niet eng, ga eens recht op staan!" en Pieter klemde me echt stevig tegen hem aan en toen ging ik recht staan en hij zat zo van: "Ja precies, zo ja! " HIJ WAS ZO LIEF.
Ik heb hem gevraagd of hij na afloop nog naar de theaterfoyer komt dinsdag, want dan ga ik dus naar zijn voorstelling. Hij zat zo van: "Ja, maar natuurlijk!" "Ik heb een kaartje op de eerste rij!" "Tof! Leuk! Gaaf!"
Ik ben toen echt half gillend, helemaal trillend, met tranen in m'n ogen van blijdschap, weggegaan (ja, de regie van de opnames stuurde me weg ) en ik hoorde Immanuelle nog tegen Pieter zeggen van: "Ahw dit was wel echt heel schattig".
HET WAS ZO COOL
Dus, hoe was jullie dag?
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly