hellow lieve menses van Q
ik zit dus echt met iets en ik will het graag even kwijt...
dit schooljaar zijn er bij ons veel nieuwe peopeltjes op school gekomen...
een van hen is een meisje dat nu bij mij in de klas zit.. maar ik zal maar geen namen noemen..
nou ik heb zelf ook 3 hele goede vriendinnen in de klas zitten... en ik ging het meeste om met 2 daarvan [/omdat die andere heel close is met haar vriendje maar dat maakt haar niet zo uit]
maargoed ik dacht eerst van okej nieuw meisje gewoon aardig doen enzo... ze was al niet helemaal mijn typ maar allee iedereen een eerlijke kans toch...
nou geloof me de school is nog niet eens zo heel lanmg begonnen en geloof me ik kan der nek wel omdraaien... [sorry voor mijn taalgebruik maar ben best wel boos..]
annyway ik haar een kans geven...
nou zit ik dus naast haar... en vanaf het begin van het jaar vind ik haar al zo overheersend.. en de laatste tijd drukt ze me gewoon weg bij mijn vrienden... eerst vas het kimmy en haar 2 beste vriendinne diej altijd samen zaten en alles.. en nu is het dat mens en die 2 vriendinnen en kimmy... naj diej is er niet meer bij ..
ik word gewoon foking buiten gesloten en dan zeggen men vriende wel van nee dat is niet zo maar hey zo voelt het wel.. want ik kan echt niet meer normaal bij dat mens zitten.. ze heeft me ook eens iets geflikt toen ik met haar moest samen werken met een project.. ze wou niet duidelijk zegge wie wat ging doen en toe uiteindelijk was ik 3 dagen ziek..
is ze naar de docent gegaan zeggen dat ik niets deed of wou doen blabla ... ik een preek van de docent dus ik echt zo van waar heb jij het over ??
nou moesten wij een presentatie houden...
moet ik ineens haar blaadje voorlezen.. nou 3X raden..
wat stond er op dat blaatje ?? ik heb geen idee want ik kon er geen duidelijk nederlands van maken.. uiteindelijk toch een voldoende, maar ga ik na de les naar de docent laati k mijn stuk zien zegt hij van jah dus was wel meer waard geweest.. ik vond dat cht een foking kut streek !!
buiten dat is het echt gewoon een rampzalig kind...
volgens de mensen in mijn omgeving ben ik verandert sins de start van het schooljaar van een blij vrolijk melis en lomp hyper meisej verandert in een kind met een fake smile dat haar eigen vrienden kring ontloopt omdat er een mens in zit dat mij teroriseerd ofzow... en zo voel ik me dus ook echt...
nja kortom ik voel me zwaar kut enzo...
ik wil dat het weer word zoals het was...
en ik will ook niet de hele foking tijd met een foking fake slime in diej foking school lopen... [/. sorry voor dat..]
nja dat moest ik ff zeggen voorde rest heb ik geen zin het helemaal te typen eigenlijk want ik heb last van mijn vingers..
A Noble was Born in Chaos