Hoi allemaal!
Voor filosofie moet ik een spel ontwerpen, en ik heb het volgende spel bedacht. Het stresskeuzespel. (Als je een betere naam hebt roep dan even want ik kon zo snel niets beters verzinnen.)
Oké, hoe werkt het?
Ik, als spelleider omschrijf een scenario. Uiteindelijk geef ik een aantal keuzes op alfabetische volgorde waaruit jullie moeten kiezen.
Op de eerste reactie van het scenario die ik krijg schrijf ik verder en zo ontstaat er een verhaal.
Naast de opties kiezen en snel reageren (spam dit topic dus dood) hoef je niet veel te doen! Je mag uiteraard mee commentaar leveren op de scenario's (waarom kies je bijvoorbeeld voor B?) en de kans is aanwezig dat ik dat meeneem in de volgende scenario die ik erop schrijf.
BELANGRIJK
Omdat dit een opdracht is voor school ga ik ook jullie reacties presenteren. Wil je dat liever niet, is het verstandig om alleen mee te lezen en niet te reageren.
Wil je dat je reactie als anoniem wordt gepresenteerd, geef het even aan, dan is dat geen probleem!
Laat ik het spits dan maar afbijten!
Situatie
Je staat vooraan de kassa om je boodschappen af te rekenen, maar je bent je portemonnee vergeten. Wat doe je?
A. Je zakt huilend op de grond, roept dat het leven kut is en je zo'n zin had in gesuikerde walnoten die je nu niet kan kopen.
B. Je vraagt aan je buurman of je zijn geld mag hebben.
C. Je pakt je boodschappen in en loopt weg.
D. Je belt de pinda's voor hulp
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso