McCrory schreef:
Oneens. Ik denk dat je het 'zachtaardigheid' van een mens niet kunt meten en zeker niet door middel van een muziek style. Daarnaast zegt het feit dat bij Heavy Metal bands vaak met moshpits gepaard gaan, al genoeg lijkt me (';
Dit gaat erg apart klinken, maar moshpits zijn redelijk vriendelijk. Ik weet dat het er zo niet uit ziet, maar als je een verwonding op loopt, zal iedereen er ook voor zorgen dat je er weer uit komt en naar een ehbo post kan gaan. Zelf ben ik er al heel vaak tegen m'n zin in gegooid, en er altijd weer uitgesleept door een paar gozers die zagen dat het niet bepaald mijn ding was :')
/
Over de stelling: het zal voor sommige mensen wel zo zijn dat ze hun agressiviteit in heavy metal kwijt kunnen, maar dat ligt heus niet aan de muziekstijl alleen. Heavy metal is niet de oplossing om mensen zachtaardiger te maken, hoewel ik me wel kan ergeren aan het stereotype van de opgefokte, agressieve metalhead of dat het alleen maar veel geschreeuw is.
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"