Ignatius schreef:
Asus en lenovo zijn goede laptopmerken. Van Acer, Dell, Sony en Samsung zou ik over het algemeen weg blijven, omdat die een stuk vaker kapot gaan, al is Acer hier de grootste boosdoener.
Verder is het belangrijkste, als je op een laptop toch een beetje wil kunnen gamen, dat er een losse videokaart in zit. Meestal zijn deze van Nvidia, al heeft AMD er ook een.
Als bij een laptop staat dat het "Intel integrated Graphics" of "Intel HD graphics" heeft, zijn ze niet al te geweldig om spellen op te spelen.
www.tweakers.net is trouwens een goede website die de prijzen van alle webwinkels voor je vergelijkt, waar je reviews kan lezen, en waar gebruikelijk goed bij staat wat een laptop nou allemaal voor specs heeft. (:
Niet eens over Samsung, ik heb mijn geweldige laptop al 4 jaar en hij is nog net zo snel en fijn als in het begin (alleen beginnen veelgebruikte letters te vervagen op het toetsenbord
) maar over Acer ben ik t eens, die wij hadden had binnen een jaar het loodje gelegd...
Ik zou eerst kijken bij bijv. Cool Blue of mediamarkt welke laptop binnen je budget past en goede recensies heeft, en dan bij Tweakers de specificaties/testresultaten bekijken
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly