• Oke ik weet niet waar ik moet beginnen. My life is one big adventure. Momenteel ben ik 18 en getrouwt.
    How all this started? Let's go back in time ik was 14 jaar, ik kreeg er een nieuwe vriendin bij. Ze is nog altijd me beste vriendin. Steeds vaker gingen we logeren je weet hoe dat gaat. Ze is zelf niet in Nederland geboren maar in Suriname. Zo heb ik via haar mijn man leren kennen via Facebook. We hebben elkaar voor het eerst gesproken op valentijnsdag 2013. Heel kort een relatie gehad maar beide waren we niet zo serieus toen. Paar maanden erna elkaar toch weer getroffen op facebook, en sinds 9 juni 2013 weer een relatie. na 2 jaar hebben we elkaar eindelijk ontmoet op 30 juni 2015. Hij was eindelijk voor me na Nederland gekomen. Een jaar later op 29 juli zijn we na Amerika gegaan (waar me vader woont) en hebben we elkaar voor de 2e keer daar gezien, en zijn we ook verloofd. We wilden de afstand niet meer en zijn afgelopen December (22 December) getrouwt in Suriname. Over 2 maanden komt hij eindelijk na hier voor goed. Dit is even me leven in het kort. Dit zou ik graag wat uitgebreider uitwerken om er een mooi verhaal van te maken, cause I think it's a special story. :) Verhaal kent ook minder mooie kante, de onzekerheid van een lange afstandsrelatie, en hoe de mensen die dicht bij je staan ermee omgaan. Mocht je geinteresseerd zijn om dit samen met mij uit te werken hoor ik het graag. Ik weet namelijk niet zo goed waar ik moet beginnen en hoe ik alles goed moet/kan verwoorden soms.


    Me? Weird? Bitch please, I'm limited edition.

    Ik wil je wel helpen, maar ik weet niet of je het erg vind dat ik 13 ben?

    .


    Me? Weird? Bitch please, I'm limited edition.