Mijn vriend en ik gaan 23 februari naar Harry Potter und der Stein der Weisen in concert in Stuttgart. Echter had mijn vriend (KaltesSnickers) al een kaartje besteld, toen ik zei wel mee te willen. Hij kon het kaartje toen al niet meer cancelen en heeft daarnaast ook nog kaartjes voor ons gekocht.
Nu probeert hij het kaartje te verkopen, gezien het nogal zonde is van het geld om het niet te gebruiken, maar op de facebook pagina waar hij hem probeert te verkopen reageert niemand.
Nu probeer ik hem via deze weg te helpen, gezien het niet heel goedkope kaartjes zijn en het zonde is om je geld weg te gooien.
Het gaat om de eerste film, waar tijdens het kijken een live-orkest de muziek speelt en dus voor echte fans zeker het geld waard.
Nu vraag je je mischien af hoeveel het kost. Nou, in totaal heeft hij voor dat ene kaartje 95.50 betaald en zoekt hij dus iemand die hem voor 85 euro over zou willen kopen. Ja, het is een flinke rip uit je lijf en het is ook niet zomaar naast de deur, maar het is het zeker waard, geloof me.
Het kaartje kun je op de locatie van hem overkopen. Geen zorgen, hij spreekt Engels en ik kan desnoods dingen vertalen.
We hopen echt via deze weg nog iemand te kunnen scoren, want we worden een beetje radeloos.
Bewijs dat het kaartje bestaat
[ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 21:36 ]
Ich liebe dich 27.12.23