• Ik ben nu een geheel eigen bullet journal aan het maken. Je kunt ze ook kopen, en dan krijg je allemaal dingen voorgeschreven in zo'n boekje, maar aangezien me dat te duur is en ik dat niet handig vind ben ik helemaal zelf begonnen.
    Op de eerste pagina is een pagina waar ik bij ga houden welke boeken ik heb gelezen in 2017. De tweede pagina zal een pagina zijn waar ik oplijst welke leuke tripjes ik heb gemaakt in 2017. Dan komt er een pagina waarop ik een maandoverzicht maak met allemaal vakjes waarin ik over een hele maand kan zien wat mij te wachten staat. Vervolgens maak ik een pagina met een week erin, zodat ik op iedere dag kan zetten wat ik die dag van plan ben. Dus dat is meer dan enkel mijn agenda, maar ook zo to do lijstjes etc, vooral voor school. De pagina daarna maak ik een to do lijstje voor die week.
    Ik wilde ook nog een pagina maken voor of na een maandoverzicht met daarin het aantal keren gesport etc., maar dat ga ik bij de volgende maand pas maken, want daar kwam ik pas achter nadat ik de week al had gedaan.
    Dus, hebben jullie nog coole ideeën om bij te houden in een bullet journal, of hebben jullie zelf een bullet journal?

    *oh ja, en met pagina bedoel ik zo een dubbele pagina. Als je een boek openslaat, die twee pagina's naast elkaar tel ik dus als een "pagina". Dat schreef wat makkelijker. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nja ik wilde het voor dit schooljaar ook doen, maar ik ben lui dus had gewoon een agenda gekocht en daar wat geprobeerd lijstjes in te maken en pagina's mooi proberen te maken.

    Maar voor volgend schooljaar heb ik wel een idee voor een Bullet journal.

    Ik wil het sowieso opdelen per blok (wat ongeveer tien weken is) en dan na elk blok een pagina of twee (zoals jij pagina gebruikt) voor quotes en mooiheid.
    Elke pagina is dan één week, met ruimte voor een algemeen to do lijstje en een leuke foto O.i.d.

    En verder weet ik het ook nog niet haha

    Oeh en ik wil misschien met gelpennen werken want dat is leuk en zoals vroeger haha.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 20:47 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Nja ik wilde het voor dit schooljaar ook doen, maar ik ben lui dus had gewoon een agenda gekocht en daar wat geprobeerd lijstjes in te maken en pagina's mooi proberen te maken.

    Maar voor volgend schooljaar heb ik wel een idee voor een Bullet journal.

    Ik wil het sowieso opdelen per blok (wat ongeveer tien weken is) en dan na elk blok een pagina of twee (zoals jij pagina gebruikt) voor quotes en mooiheid.
    Elke pagina is dan één week, met ruimte voor een algemeen to do lijstje en een leuke foto O.i.d.

    En verder weet ik het ook nog niet haha

    Oeh en ik wil misschien met gelpennen werken want dat is leuk en zoals vroeger haha.


    Dat klinkt ook al super goed!
    En ik ga geen gelpennen gebruiken, maar ik heb nog andere pennen liggen die door normaal papier heen drukken, maar op dit papier wat ik gebruik wel goed werken, dus ik ben echt blij dat ik die eindelijk kan gebruiken, haha. Maar gelpennen klinken ook super tof!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat klinkt ook al super goed!
    En ik ga geen gelpennen gebruiken, maar ik heb nog andere pennen liggen die door normaal papier heen drukken, maar op dit papier wat ik gebruik wel goed werken, dus ik ben echt blij dat ik die eindelijk kan gebruiken, haha. Maar gelpennen klinken ook super tof!


    Haha ja niet bij alles hoor. Maar ik wil dan mooi donkerblauw papier bij de "mooie" pagina's en dan kan ik daar met gelpennen werken haha. En ik wil denk ik een vulpen oid voor de normale pagina's.

    En nog een boekje kopen haha. Iets dikkere pagina's zou wel mooi zijn! Wat voor boekje heb jij?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Haha ja niet bij alles hoor. Maar ik wil dan mooi donkerblauw papier bij de "mooie" pagina's en dan kan ik daar met gelpennen werken haha. En ik wil denk ik een vulpen oid voor de normale pagina's.

    En nog een boekje kopen haha. Iets dikkere pagina's zou wel mooi zijn! Wat voor boekje heb jij?


    Bij de boekenvoordeel heb je volledige lege (notitie)boeken liggen. Die hebben helemaal geen lijntjes of iets en heb je in A5 en A4 formaat. Echt super handig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Bij de boekenvoordeel heb je volledige lege (notitie)boeken liggen. Die hebben helemaal geen lijntjes of iets en heb je in A5 en A4 formaat. Echt super handig!


    Ow vet! Bedankt, ik ga ernaar kijken!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.