Zo word ik nu dus door mijn zussen genoemd.
Even terug naar een maand (?) of iets terug. Mijn moeder kocht een blik Monster Energy, want je zou ermee kans maken op Call of Duty: Infinite Warfare. Shania dacht: ach joh, laten we een kans nemen.
Ik alles ingevuld, goed en wel. Moest je een reden invullen:
Waarom wil jij Call of Duty: Infinite Warfare willen winnen?
Met mijn antwoord daarop:
Ik vind de game-franchise heel erg leuk en ik zou graag ook deze willen spelen.
^ tenminste iets zoals deze reden.
Anyways; ik stuur de inzending in, en dan lees ik de kleine lettertjes (or in this case: ik kijk naar de kleine icoontjes onderin de webpagina) en something like this was there:
aka het logo van de PS4. Maar.. IK HEB GEEN PS4?!! Ik besloot het maar weg te lachen; want met die reden zou ik nooit winnen toch..??
Ik kwam zojuist thuis van school, en sinds ik post verwacht, loop ik naar de plek toe waar de post word neergelegd: Niet het pakketje wat ik verwachtte, maar een grote, gele Coca Cola envelop. Ik kijk verward mijn zus aan, die ook van niets wist. Dus ik neem het mee naar waar ik zou gaan zitten, open de envelop..
En toen had ik ineens de game: Call of Duty: Infinite Warfare voor de PS4 in mijn handen!
Als XBOXONE gamer, zit ik nu echt van: uuuuuuuuuuuh
maar jeetje, wat is dit toch weer??!
Om het topic nog een beetje doel te geven: Hebben jullie ooit iets gewonnen? onbewust of bewust c:
[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 16:35 ]
— Inner peace, it's hard to find. —