Quiz van de week:
Wat is jouw rol tijdens de Slag om Zweinstein?
Wat gebeurt er met jou als je in een tovenaarsoorlog zit? En aan welke kant sta jij?
Test het hier!
Will you survive The Battle of Hogwarts?
*Disclaimer: Ik heb Harry Potter niet bedacht.
nu doen
Topic van de week:
Tea moments.
Story van de week:
VOOR DE STORM.
Eerste boek uit de STORM trilogie. 18e eeuw, Nederland. Charlotte was een jonge vrouw van vijfentwintig jaar, en nog ongehuwd. Haar vader had haar al een paar keer voorgesteld aan een man, maar wist ze hem telkens weer te slim af te zijn. De jonge bru (lees verder) Poll van de week: Rozen - Rode rozen, zo romantisch! - Oranje of gele rozen, lekker vrolijk en zomers - Iets elegants als zwart of wit - Blauwe rozen of met verschillende kleurtjes, lekker gek en vrolijk - Andere bloemen - Geen bloemen Foto van de week: https://www.quizlet.nl/foto.php?id=266920 Gedicht van de week: Mijn lieve vreemdeling Je liet het toe Je genoot ervan Je liet me verliefd worden En je lachte erom Het streelde je ego Al die liefkozende woorden Je bent mooi Je bent lief Je bent zacht Lokaas Een grote grap Je zag het gebeuren Je zei het zelfs tegen me Je durft me niet aan te kijken he Omdat je bang bent dat ik iets zie Je wist dat ik voelde Wat ik voelde Zelfs toen ik het zelf niet wist En je genoot ervan Je nam het met beide handen aan Totdat ik te dichtbij kwam En zo zonder gevoel nam je afscheid Daar stopte het Voor jou tenminste Niet voor mij Jij ging verder Opzoek naar de volgende Die je ook vond Ik bleef achter Ik bleef voelen En jij wist het Jij wist RPG van de week: RPG 250 Rydell High Rollentopic Lijstje van de week: Ik hou van Kerstmis Columns deze week: Mijn 2016 Afscheid Passengers |
|
[ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2017 - 21:38 ]
Dit is mijn signature...