Dat ik me niet zo lekker in mijn vel voel. Gebeurt wel vaker, maar hugs zouden fijn zijn. <3
Het liefste lig ik de gehele dag in bed. Heb ik vandaag ook gedaan. Tot het avondeten, want toen moest ik wel naar beneden komen. En nu- nu ik Harry Potter and the Deathly Hallows Part1 aan het kijken ben.
Maar goed, het is weer eens zo ver dat ik het allemaal even niet meer zie zitten. Ik lig dus het liefste de hele dag in bed, want ik vind alles momenteel niet echt nuttig. Het hele bestaan van mijzelf vind ik niet nuttig. Voor mijn part kom ik nu onder een auto oid. I wouldn't even care to die. Ik heb gewoon nergens lol in. Weet niet echt waar ik het voor doe. Uiteindelijk gaan we namelijk toch dood. Dus waarom niet nu? De wens om oud te worden heb ik namelijk toch niet.
Sorry voor het gezeur. Maar als ik ermee naar mijn ouders ga zullen ze hun schouders ophalen en het erbij laten zitten. Want ze zullen niet weten wat te doen. En het gebeurt wel vaker dat ik me down voel. Heb alleen nog niet de oplossing gevonden om hieruit te komen. Al helemaal geen flauw idee hoe ik definitief van deze gevoelens afkom.
Anyways, huggles. En bedankt voor het lezen. <3
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.